چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اخبار خوب مدیرکل کمیته امداد فارس برای مردم بیرم

سفر مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان فارس به بخش بيرم اخبار خوشی را برای مردم به همراه داشت. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بيرم بمناسبت سالروز…

سفر مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان فارس به بخش بيرم اخبار خوشی را برای مردم به همراه داشت.
به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بيرم بمناسبت سالروز تاسيس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، محمد بذرافشان مديركل این نهاد در استان فارس با حضور در شهر بیرم، میهمان مردم این شهر بود. وی پس از اداي احترام به مقام شهدا و ديدار با امام جمعه ومسئولين بخش، سپس چند بازديد از پروژهاي اجراي كميته امداد بيرم و سركشي از منازل ايتام داشت.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس در پايان با حضور مسئولان جلسه اي را برگزار کرد و در این جلسه برای اختصاص ٢٠٠ ميليون تومان اعتبار بابت ساخت مسكن ايتام، تهيه جهيزيه به مبلغ ٢ميليون تومان به كليه مددجويان بخش بيرم، تهيه جهيزيه به مبلغ ٢ميليون تومان براي ١٤نفر از افراد غير تحت پوشش كميته با تاييد امام جمعه بيرم، استخدام دو نفر خانم (از افراد تحت پوشش كميته)به صورت پاروقت جهت انجام وظيفه در اداره بيرم، اعزام رايگان ٣ اتوبوس مددجويان بخش بيرم به سفرمشهد مقدس در تابستان، احداث ساختمان جديد كميته امداد بيرم مصوب شد و مقرر گردید برای اعزام رايگان يك كاروان مددجويان اين شهر به راهيان نور پيگيري شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین