جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اهدء عضو پرستار لارستانی به 5 بیمار جان دوباره بخشید

با اهداء اعضاء بدن سعید بیات پرستار لارستانی حداقل به ۵ بیمار جان دوباره بخشید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، سعید بیات…

با اهداء اعضاء بدن سعید بیات پرستار لارستانی حداقل به ۵ بیمار جان دوباره بخشید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، سعید بیات پرستار بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع)لار چهارشنبه مورخه ۲۲ اسفند در اثر سانحه رانندگی دچار آسیب از ناحیه ی سر شد و پس از اقدامات درمانی و عمل جراحی در روز جمعه مرگ مغزی وی تایید شد و با رضایت خانواده جهت اهداء عضو به بیمارستان ابوعلی سینای شیراز منتقل گردید.

روز شنبه سعید بیات با اهداء کبد به دو بیمار، دختر ۳ ساله، اهل یاسوج و خانم ۳۵ ساله، اهل ایلام،کلیه و پانکراس به خانم ۲۸ ساله، اهل نیریز،کلیه دیگر به جانباز ۵۰ ساله، اهل شیراز و قلب به آقای ۳۵ ساله ،اهل دوکوهک حداقل به ۵ نفر جان بخشید.

لازم به ذکر است پوست نامبرده جهت بیمارانی که دچار سوختگی بالا هستند و قرنیه نیز جهت پیوند به بیماران دیگر در نوبت اهدا قرار گرفت.

با توجه به جوان بودن سعید بیات و قابلیت کبد جهت بازسازی بافت خود، این عضو مهم به دو بیمار پیوند زده شده است.

یادآور میشود در دیماه ۹۷ سعید عالیان دیگر پرستار بیمارستان امام رضا (ع) لار نیز دچار مرگ مغزی شده بود که با رضایت والدین خود به سه نفر جان دوباره بخشید.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “اهدء عضو پرستار لارستانی به 5 بیمار جان دوباره بخشید”

  1. نواندیش گفت:

    هوالحی
    او نمرده است بلکه چونان درختی است که اگر پیش از این یک شاخه پرطراوت بر کالبد خویش داشت الان اضافه شدن پنج شاخه به آن درخت اولیه شکوه ، زیبایی و عظمتی صدچندان بخشیده است.
    به عنوان یک انسان نوع دوست ، ضمن اظهار تسلیت تسلیت به خانواده این عزیز فقید ، عرض می نمایم که هر چند تحمل غم مرگ نابهنگام جوان طاقتی شگرفو عزمی پولادین می خواهد لیکن پیوسته با تجسم ادامه زندگی سعید در پیکر پنج انسان دیگر و این عمل نوع دوستانه و ستودنی بر آلام خویش مرهم گذارید

  2. امين گفت:

    بازگشت همه به سوي اوست
    ضمن اظهار تسليت به خانواده عزيز و آرزوي صبر جميل براي ايشان، عمل خداپسندانه و انسان دوستانه شان مايه افتخار است. خوشا به سعادتتان
    روحش شاد و قرين لطف ايزد يكتا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین