شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حضور 690 نفر در مراسم معنوی اعتکاف در لارستان

 ۶۹۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف در لارستان شرکت کرده اند. کریم ناطقی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با تبریک خجسته میلاد حضرت علی(ع) اظهار داشت: مراسم…

 ۶۹۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف در لارستان شرکت کرده اند.

کریم ناطقی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با تبریک خجسته میلاد حضرت علی(ع) اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف در لارستان، امسال نیز همچون سالیان گذشته به شکل باشکوه در حال برگزاری است.

عضو ستاد اعتکاف لارستان افزود: مراسم معنوی اعتکاف در لارستان از قبل از اذان صبح ۲۹ اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۲ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی درخصوص برنامه های در نظر گرفته شده در این ایام در مراکز مختلف، تصریح کرد: بنا به برنامه ریزی مسئولان اجرایی اماکن مختلف، برنامه های مولودی خوانی، سخنرانی، پاسخگویی به سوالات شرعی، ویژه برنامه تحویل سال ۹۸، اعمال ام داوود، برگزاری نمازهای جماعت، قرائت اداعیه های مختلف و غیره به اجرا در می آید.

ناطقی با برشمردن آمار شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف در سطح شهرها و روستاهای لارستان، خاطر نشان کرد: در مساجد جامع و شاه ابوطالب روستای شرفویه ۱۴۰ نفر، مساجد جامع و امام علی(ع) روستای دهفیش ۱۱۰ نفر، در مساجد امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) شهر اوز ۱۰۰ نفر، مسجد جامع شهر لطیفی ۵۰ نفر و در مساجد امام خمینی(ره) و جامع شهر لار ۲۹۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین