جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استقبال مدیران شهری لار از مهمانان نوروزی+تصاویر

در سومین روز از فروردین ماه ۹۸، مدیران شهری لار با حصور در محل عبور مسافران نوروزی ضمن خیرمقدم به آنها بسته های نوروزی را نیز به آنها هدیه دادند….

در سومین روز از فروردین ماه ۹۸، مدیران شهری لار با حصور در محل عبور مسافران نوروزی ضمن خیرمقدم به آنها بسته های نوروزی را نیز به آنها هدیه دادند.

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، طاهری معاونت فرمانداری ویژه لارستان، رحیم بیژنی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر لار، مسئولان واحدهای اجرایی شهرداری به همراه دیگر مسولان شهرستان در سومین روز از فروردین ماه ۹۸ در یک روز بارانی با هدف استقبال از مهمانان نوروزی در ورودی شهر (محور جهرم – لار) حضور یافتند و با اهدا بسته های فرهنگی به مسافرانی که از شهرهای مختلف کشور، لارستان را یکی از مقصدهای سفر نوروزی خود انتخاب کرده بودند، آغاز فصل بهار را تبریک گفتند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی شهرداری لار، این هیئت پس از مراسم استقبال، به پایگاه موقت جاده ای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار، پایگاه هلال احمر و بوستان های شهر (محل اسکان مهمانان نوروزی) سر زدند و بهار طبیعت را به مسافران، نیروهای خدمات رسان و پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی تبریک گفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین