جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دمیدن روح زندگی به ۳ بیمار با اهدای عضو جوان لارستانی

با اهدای عضو جوان لارستانی به ۳ بیمار جان دوباره بخشیده شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان در…

با اهدای عضو جوان لارستانی به ۳ بیمار جان دوباره بخشیده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان در روزهای نخستین فصل رویش و زندگی دوباره طبیعت، ودرجدال عقل و احساس یک خانواده لارستانی با اهدای اعضای بدن جوان خود، جان سه بیمار را نجات و به آن ها زندگی دوباره بخشیدند.

اهدای عضو حکایتی است ماندگار از آنانی که از جنس خدا بوده تا از مرگ نیز روایتی همراه با غم و شادی بسازند و ساز مهر و محبت را در هر شرایطی به صدا درآورند.

این بار در اقدامی نیکو، خانواده مرحوم ایثارگر «محمد رهجو» از دیار لارستان بزرگ اقدام به اهدای اعضای بدن جوان ۲۶ساله خودنمودند تا فعل ایثار و فداکاری را به معنای واقعی خود صرف کنند.

صبح روز چهارشنبه هفتم فروردین ماه۹۸ درمرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) اقدام به عمل برداشت اعضای بدن بیمار مرگ مغزی شد که این عمل دوساعت به طول انجامید.و اعضا جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

گفتنی است دراین اقدام خداپسندانه یکی ازکلیه ها به خانم ۲۶ساله لارستانی، و کلیه ی دیگر به آقای ۳۵ساله اهل کهکیلویه و بویراحمد، وکبدشان نیز به آقای ۵۵ساله اهل تهران پیوند زده شد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دمیدن روح زندگی به ۳ بیمار با اهدای عضو جوان لارستانی”

  1. ناشناس گفت:

    روحش شاد يادش گرامي

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین