سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

قطعا مردم لارستان در کمک به سیل زدگان نیز پیش قدم خواهند بود

امام جمعه لارستان مشارکت مردمی در یاری رسانی به سیل زدگان را جلوه وحدت مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: قطعا مردم نیک اندیش لارستان همچون یاری رسانی به…

امام جمعه لارستان مشارکت مردمی در یاری رسانی به سیل زدگان را جلوه وحدت مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: قطعا مردم نیک اندیش لارستان همچون یاری رسانی به زلزله زدگان «سرپل ذهاب کرمانشاه»، در پشتیبانی و کمک رسانی به سیل زدگان استانهای گلستان و لرستان پیش قدم خواهند بود.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی آخرین نماز جمعه از ماه رجب المرجب شهر لار با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام به مناسبت عید سعید مبعث اظهار داشت: عده ای از مردم کشورمان به دلیل حادثه سیل دچار خسارت جانی و مالی شدند و امید می رود مسئولان با پشتیبانی مردمی کمی از فشارهای این حادثه را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر بیش از ۴۰۰ شهر و روستا ایران گرفتار سیل زدگی و خسارات فراوان شدند، افزود: در همه حوادث طبیعی ملت ایران جانانه وارد عمل می شوند و این روح همبستگی و بسیج شوندگی مردم باعث مشوق و کمک دولت هم می شود.

امام جمعه لارستان مشارکت مردمی در یاری رسانی به سیل زدگان را جلوه وحدت مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: باید خسارات جبران شود و با همکاری مردم با مسئولان می تواند گره گشا باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با توصیه به مردم لارستان برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل زده، خاطر نشان کرد: قطعا مردم نیک اندیش لارستان همچون یاری رسانی به زلزله زدگان «سرپل ذهاب کرمانشاه»، در پشتیبانی و کمک رسانی به سیل زدگان استانهای گلستان و لرستان پیش قدم خواهند بود.

وی با ابراز خرسندی از همکاری کمیته امداد حضرت امام(ع)، سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، هلال احمر و بسیج مردمی شهرستان لارستان در جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان در نقاط مختلف کشور، عنوان کرد: از طرف مجمع خیرین سلامت لارستان تعداد ۵۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۵۰ میلیون تومان را برای ارسال به مناطق سیل زده تهیه شده است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید به هوشیاری عمومی در برابر دسیسه های دشمنان فرصت طلب و حاشیه ساز، گفت: کشورهای غربی و شبکه های معاند که مدعی حقوق بشر هستند، با بروز این مشکل برای مردم عادی ایران سعی در گره زدن سیل اخیر با ناکارآمدی نظام داشتند.

امام جمعه لارستان با ابراز تأسف از موضع گیری منفی برخی عناصر داخلی و بازی در زمین دشمن در خصوص سیل اخیر، بیان کرد: نباید آن خطی را دنبال کرد که دشمنان ملت ایران به دنبال آن هستند.

وی با برشمردن بعضی از وقایع طبیعی در کشورهای پیشرفته و سردرگمی مسئولان آنها در خدمت رسانی به مردم و همچنین ادامه دار بودن مشکلات حادثه دیدگان برای مدت طولانی، یادآور شد: در خوشبختانه با درایت مسئولان، عمده مناطق سیل زده ایران گاز و برق وصل شده است در حالی که جزایر «پورتوریکو» یا «نیورلئان» امریکا با وجود گذشت مدت مدید از حادثه طوفان، همچنان مردم دچار مشکلات اساسی هستند.

این مسئول با بیان اینکه سیل اخیر نشان داد که ادعای آمریکایی ها مبنی بر اینکه با ملت ایران مشکل نداریم بلکه با حکومت آن دچار مشکل هستیم، تصریح کرد: در حادثه سیل، امریکا مانع ایرانیان مقیم خارج از کشور و سایر کشورهای خارجی به مردم سیل زده شد.

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت آغاز ماه شعبان و میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل(ع) و امام سجاد(ع)، گفت: روز میلاد امام حسین(ع)، روز پاسدار نامگذاری شده که پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از شجاعت، مردانگی و فضائل اخلاقی آن بزرگوار در راستای حفظ ارزش های آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی همچنین با تبریک میلاد حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز، ادامه داد: امید می رود با برگزاری جشنهای شعبانیه این ایام را گرامی داشت.

امام جمعه لارستان در پایان از تلاشهای پلیس راهور، راهداران، پزشکان، نیروی انتظامی، شهرداری، آتشنشانی، هلال احمر، نیروهای امنیتی و غیره در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین