جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

ایجاد اشتغال برای 310 نفر از مددجویان کمیته امداد لارستان

مدیر کمیته امداد لارستان از ایجاد اشتغال برای ۳۱۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: مهمترین این مشاغل شامل دانش بنيان مثل پرورش جلبك خوراكي،…

مدیر کمیته امداد لارستان از ایجاد اشتغال برای ۳۱۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: مهمترین این مشاغل شامل دانش بنيان مثل پرورش جلبك خوراكي، كشت الوئه ورا و جلبك در شهرستان لارستان است.

هوشنگ دلاور در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه در سال ۹۷ تعداد ۱۶۱ طرح اشتغالزايي در سطح لارستان اجرا و برای ۳۱۰ نفر شغل به صورت مستقيم ایجاد شد، اظهار داشت: برای ایجاد این مشاغل ٤٨ ميليارد ريال تسهيلات اختصاص یافته است.

وی درخصوص اهم شغلهای ایجاد شده، افزود: مهمترین این مشاغل شامل دانش بنيان مثل پرورش جلبك خوراكي، كشت الوئه ورا و جلبك در شهرستان لارستان است.

مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت ١٩ميليارد ريال وام قرض الحسنه در قالب صندوق امداد ولايت به مددجویان خبر داد و تصریح کرد: این تسهیلات با سپرده گذاري حدود ٨ ميليارد ريالي خيرين در اين صندوق پرداخت شده است.

این مسئول از کمک ۳ میلیارد ریالی مردم در جشن نيكوكاري اشاره کرد و ادامه داد: از مبلغ فوق یک هزار و ۶۰۰ كارت هديه اهداي خيرين در قالب طرح ١٣٩٨ لبخند بوده است.

وی اضافه کرد: میزان كل صدقات در طی سال گذشته، ٥٣٠ ميليون تومان در سطح لارستان بوده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۵:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین