پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری از ٣ طرح بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت در لارستان

طی مراسمی با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسنی فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه…

طی مراسمی با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسنی فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لار، مسئولین دانشکده علوم پزشکی فارس و لارستان، سه طرح بهداشتی و درمانی افتتاح شده و یک طرح کلنگ زنی شد.

به گزارش میلادلارستان مهمترین  طرح ها افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خیرساز مرحوم هاشمی زاده با زیر بنای ٦ هزار متر موبع می باشد که با اعتبار ١٣ میلیارد تومان  در سه طبقه شامل فضای درمانی، آموزشی و رفاهی با بروز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات  ساخته شده است. سالن کنفرانس، آمفی تئاتر،کلاس های آموزشی، کتابخانه و کافی شاپ از دیگر امکانات این درمانگاه می باشد.

همچنین دو طرح دیگر افتتاحی توسط وزیر بهداشت شامل آشیانه بالگرد اورژانس هوایی با اعتبار ٤٠٠ میلیون تومان و بازسازی بخش داخلی بیمارستان امام رضا با اعتبار ٣ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان بود که با همت خیرین و مشاوکت دولت ساخته شده است.

کلنگ ساخت ساختمان کتابخانه و سالن مطالعات دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز به زمین زده شد و این طرح قرار است در دو طبقه و با اعتبار یک میلیارد تومان به همت خیر عرصه سلامت آقای نراقی ساخته شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین