پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فوق متخصص “آسم و آلرژی” در درمانگاه هاشمی زاده لارستان مستقر می شود

رييس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار گفت: از هفته آینده یک خدمت فوق تخصصی جدید به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده اضافه می شود. به گزارش…

رييس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار گفت: از هفته آینده یک خدمت فوق تخصصی جدید به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده اضافه می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر بهزاد رضایی در این باره اظهارداشت: با برنامه ریزی و رایزنی های انجام شده از هفته آینده شاهد ارائه خدمات فوق تخصص در رشته آسم و آلرژی در درمانگاه هاشمی زاده خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دکتر حیدرعلی کفاشان فوق تخصص آسم و آلرژی (کودکان و بزرگسالان)، سه شنبه هر هفته در دو نوبت صبح و عصر در زمینه بیماری های آسم و کلیه آلرژی ها، بیماری‌های حساسیتی ریوی، پوستی و گوارشی، بینی و چشمی و نیز حساسیت های دارویی و غذایی، حساسیت به واکسن و حشرات وبیماری های نقص ایمنی ارائه خدمات می‌نماید.

رضایی خاطر نشان کرد: مراجعه کنندگان و بیماران محترم می‌توانند با اخذ نوبت به صورت حضوری یا با مراجعه به سایت http://Nobat.larums.ac.ir از خدمات مذکور بهره مند شوند.

وی افزود: مردم شریف و فهیم منطقه لارستان بزرگ شایسته دریافت خدمات درمانی مطلوب تر و بهتر می باشند و به یاری پروردگار متعال ما تمام توان و تلاش خود را در جهت محقق نمودن این هدف به کار خواهیم بست و در راه رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین