شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

توصیه جلیلی به ترامپ: آقای ترامپ؛‌یادداشت های التماس آمریکا به ایران را بخوان

نماینده رهبرانقلاب در شورای عالی امنیت ملی چندی پیش در سخنانی جالب و مهم به رئیس جمهور آمریکا توصیه هایی نمود قابل تامل نیز می باشد.  «سعید جلیلی» در سخنان…

نماینده رهبرانقلاب در شورای عالی امنیت ملی چندی پیش در سخنانی جالب و مهم به رئیس جمهور آمریکا توصیه هایی نمود قابل تامل نیز می باشد.  «سعید جلیلی» در سخنان خود بیان داشت:

توصیه من به ترامپ این است که یادداشت های التماس وزارت امورخارجه شان از طریق سفارت سوئیس را برای او بیاورند تا بخواند. من آن زمان معاون اروپا-آمریکای وزارت خارجه بودم؛آمریکایی ها نامه میفرستادند و از ما التماس میکردند تا کمک شان کنیم. نامه هایی که رئیس جمهورشان به رهبرانقلاب میفرستاد و عنوان میکرد که ما در باتلاقی به نام عراق گیر افتاده ایم و ما را کمک کنید. این نامه ها امروز در سفارت سوئیس موجود است؛ آن را منتشر کنند یا به دست ترامپ برسانند تا بخواند.

وی افزود: ترامپ خوب است نظرات کارشناسی افسران سابق سیا و پنتاگون نه در گزارش‌های سرّی که امروز در مراکز علمی و به شکل علمی ابراز میکنند، بخواند. یک مأمور عالیرتبه آنها همین چند روز پیش در یک مرکز پژوهشی آمریکا اعلام کرد در ۴۰ سال رویارویی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران ما به ربع آخر بازی رسیده ایم و ایران به مراتب به مراتب به مراتب جلوتر است. جلیلی اظهار داشت: رئیس فعلی رژیم آمریکا در مناظرات انتخاباتی اش اعلام کرد که داعش ساخته اوباما و کلینتون است.اینها همه نمونه ای از مصادیقی است که نشان میدهد آمریکا نه تنها حامی تروریسم بلکه خود دارای ذات تروریستی است.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: کسی که به ایرانی‌ها سیم خاردار نمیداد، امروز تمام دغدغه اش بورد موشک های ایران است. باطل السحر ابزار آمریکایی‌ها نترسیدن و هوشمندی بود که امروز این الگو در مناطق مختلف تکثیر شده است.

وی گفت: فرزندان سپاه در دوران دفاع مقدس ضرب شستی نشان دشمنان دادند که سی سال است جرئت نکرده اند به خاک ایران نزدیک شوند و در اوج تحریم‌ها، امروز در بستر نهاد سپاه، قرارگاهی به نام خاتم الانبیا(ع) تشکیل میشود که یک جوان سی و شش ساله به همراه مهندسانی با متوسط سنی ۳۰ سال، بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را در ایران می‌سازد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین