پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بررسی مسائل و مشکلات جاری تامین سوخت بخش جویم

با حضور بخشدار، نماینده شورای اسلامی شهر و روسای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و انبار نفت لارستان مشکلات جاری تامین سوخت بخش جویم مورد بررسی قرار گرفت. به…

با حضور بخشدار، نماینده شورای اسلامی شهر و روسای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و انبار نفت لارستان مشکلات جاری تامین سوخت بخش جویم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، طی دیدار روسای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و انبار نفت لارستان با بخشدار جویم مسائل و مشکلات پیرامون تامین سوخت بخش جویم مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا داود شفیعی بخشدار جویم  با اشاره به فرایند پیچیده توزیع سوخت اظهار کرد: وضع اقتصادی مردم به گونه ای است که دوست نداریم در خصوص کمبود نفت مشکلی داشته باشند و به جهت اینکه در سال ۹۷ بارش ها بیش از سال ۹۶ بود و دو شاخص مهم کاهش دما و افزایش بارندگی باعث شد تا اواخر سال با کمبود نفت مواجه شویم که بحمدالله با همکاری شوراهای شهر و روستا که کمبودها را اطلاع رسانی نمودند و همچنین تشکیل جلسات در فرمانداری تعامل خوبی جهت رفع این مشکل برقرار شد.

مسعود حسنیان،رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لارستان نیز ضمن تشکر از تعامل خوب بخشداری و شورای اسلامی شهر به جهت ارائه گزارش کمبودهای سوخت افزود: اگر همکاری این عزیزان نباشد،اداره گستردگی شهر و بخش در راستای رفع مشکلات به تنهایی میسر نخواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته،میانگین رشد بنزین ۱۰ درصد،نفت گاز(گازوئیل)۱۴ درصد،نفت سفید ۱ درصد بوده که مقایسه سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ می باشد و همچنین میانگین سالانه یک درصد و اسفندماه به تنهایی ۱۰۱ درصد رشد داشتیم که این رشد ۱۰۱ درصدی در اسفندماه ۹۷ نسبت به سال ۹۶ به جهت تغییرات دمایی بوده که باعث شد در جویم نسبت به سال ۹۶ دو برابر سوخت توزیع نماییم،تخلفات جایگاه های سوخت در بخش جویم نیز به جهت کنترل مسئولین بسیار پایین بوده و این اطمینان را به مردم می دهیم که کیفیت ایده آل می باشد.

حسنیان همچنین نسبت به جداسازی بخش فروش نفت سفید و نفت گاز(گازوئیل) جهت کشاورزی از جایگاه تاکید نمود که بایستی این دو بخش تفکیک گردد و اقدام دیگر دولت الکترونیک این است که کالابرگ های کاغذی لغو گردد و به جای آن مردم می توانند در سامانه تجارت آسان به منظور تامین سوخت ثبت نام نمایند که این کار خود به منزله جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با عاملین توزیع غیر مجاز خواهد بود و تاکید ما این است که مردم از هم اکنون در سامانه تجارت آسان ثبت نام نمایند تا در نیمه دوم سال با مشکل سوخت مواجه نشوند چرا که به احتمال قوی از اوایل مهر ۹۸ کالابرگ نفت سفید لغو و توزیع الکترونیک صورت پذیرد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

انتهای پیام/ ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین