شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

ابلاغ سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان

طی حکمی سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در…

طی حکمی سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در این حکم دکتر بهزاد رضایی از سوی دکتر اکبرزاده معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لاستان به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار منصوب شده است.

در زیر قسمتی از متن ابلاغیه این حکم را می بینید:

“احتراما با عنایت به تصمیمات متخذه و با توجه به تعهد و توانمندی‌های اجرایی، جنابعالی را به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست بیمارستان آموزشی_درمانی امام رضا (ع) لارستان منصوب می نمایم.

انتظار می رود با هماهنگی کامل با ستاد دانشکده و با استفاده از درایت و مسئولیت پذیری خویش، ضمن برقراری تعامل مدیرانه با دستگاه های درون بخشی و برون بخشی و هماهنگی های لازم با حوزه های مختلف و همچنین بهره مندی از ظرفیت پزشکان و کارکنان بیمارستان در راستای تحقق چشم انداز و رسالت بیمارستان و اجرای هر چه بهتر طرح تحول نظام سلامت نهایت سعی و تلاش خویش را بر اساس رویکرد و برنامه های ذیل بکار گیرید.

توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد تعالی مسئلت می نمایم.”

گفتنی است دکتر اکبرزاده در این حکم بر ساماندهی و برنامه ریزی برای رعایت ایمنی و حقوق بیماران و همچنین تکریم ارباب رجوع و کارکنان و پزشکان، تقویت زیر ساخت های مورد نیاز جهت عملیاتی نمودن سیاست های ابلاغی وزارت، استفاده از شاخص های عملکردی در نظام پاداش و تشویق و اهتمام در کاهش هزینه های غیرضروری تاکید کرده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین