پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سفر مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات به اوز

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات به اوز سفر کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز دکتر حمیدرضا احمدیان مدیرکل دفتر نوآوری و حمایت از…

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات به اوز سفر کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز دکتر حمیدرضا احمدیان مدیرکل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اتفاق دکتر مهرداد سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و مهندس علی گرامی مدیر نوآوری دانشگاه پیام نور کشور با مدیریت و هماهنگی دکتر ابوالفضل صلواتی زاده کارشناس ارشد و دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار برای بازدید از دانشگاه های پیام نور مرکز اوز و آزاد اسلامی مرکز اوز و ارزیابی استعداد و توانائی های دانشگاه ها صبح امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ۹۸ به اوز آمدند.

در این بازدیدها دکتر ابوالفضل صلواتی زاده گفت: هدف از بازدیدها آشنائی با زیرساخت های ایجاد شده توسط خیرین و ارائه راهکارهای موثر برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در منطقه اوز به منظور ایجاد طرحی به نام «اوز ۲۰۲۰» هستیم.

وی افزود: استفاده بهینه از فضاهای فیزیکی و زیرساختی ایجاد شده توسط خیرین مانند: دانشگاه ها، کتابخانه ها، مراکز فرهنگی و غیره در راستای ایجاد توسعه پایدار در اوز را مدنظر داریم و هیات سعی خواهد کرد شهر اوز را به عنوان شهر کارآفرینان اجتماعی در ایران معرفی نماید. آنان از قسمت های مختلف دانشگاه های آزاد و پیام نور اوز بازدید و و جود امکانات این دو دانشگاه را بسیار خوب توصیف کردند.

ساسان پیرزاد دبیر انجمن نواندیشان هماهنگی بازدید از دانشگاه های اوز را به عهده داشت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین