پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار مسوولان و نمایندگان جامعه کارگری با امام جمعه لارستان

بمناسبت هفته کار و کارگر، دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان،مسئولان شهرستان و نمایندگانی از جامعه کارگری با امام جمعه محترم شهرستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

بمناسبت هفته کار و کارگر، دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان،مسئولان شهرستان و نمایندگانی از جامعه کارگری با امام جمعه محترم شهرستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی خانه کارگر تشکیلات لارستان، در این دیدار، امام جمعه محترم شهرستان با تبیین ارزش کار بعنوان جوهره ی نظام اسلامی ، کارگران را پیش قراولان عرصه کار و تولید قلمداد کردند و با یادآور شدن شعار سال ۹۸ بنام سال رونق تولید، عملی شدن این شعار را در گرو تلاش ها و زحمات بی شائبه کارگران دانستند و از همه مسئولان کشوری و استانی و شهرستان خواستند تمام تلاش خود را در حمایت از این جامعه بزرگ و جریان ساز کارگر قرار دهند.

محمد حسن قوامی ، دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان، نیز با مغتنم شمردن فرصت بدست آمده به تشریح عملکرد یکساله خانه کارگر لارستان و برنامه های این تشکل در راستای تحقق بخشیدن شعار سال پرداخته و مطالبی را در خصوص مشکلات و کاستی های جامعه کارگری بیان کردند.

در این دیدار که نمایندگانی از انجمن های صنفی کارگران و فعالان عرصه کار نیز حضور داشتند، به ترتیب و به فراخور وقت به بیان مشکلات و انتظارات خود از مسئولان پرداختند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین