جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لارستان یکی از سرمایه های بدمینتون استان فارس است

رئیس هیأت بدمینتون استان فارس گفت: هیأت بدمینتون لارستان یکی از سرمایه های استان به شمار می آید و ظرفیت ورزش این شهرستان در فارس سرآمد است. به گزارش میلاد…

رئیس هیأت بدمینتون استان فارس گفت: هیأت بدمینتون لارستان یکی از سرمایه های استان به شمار می آید و ظرفیت ورزش این شهرستان در فارس سرآمد است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، ابراهیم راضی دوشنبه نهم اردیبهشت ماه در سفر به شهرستان لار و در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه هیأت بدمینتون این شهرستان یکی از هیأت های فعال فارس است، گفت: رئیس هیأت بدمینتون لارستان از قدیمی ترین روسای بدمینتون استان است و قطعاً از وجود این پیشکسوت در هیأت رئیسه هیأت بدمینتون فارس استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نگاه هیأت بدمینتون فارس تنها به مرکز استان نیست و توجه ویژه ای به شهرستان ها خواهیم داشت، تصریح کرد: بازدید از تمام شهرستان های استان را در برنامه داریم تا با همکاری اداره های ورزش و جوانان، مسائل و مشکلات هیأت های بدمینتون فارس را مرتفع کنیم.

رئیس هیأت بدمینتون استان فارس عملکرد محمد حسن طیبی در راس اداره ورزش و جوانان لارستان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان یکی از مدیران توانمند استان فارس است و حمایت های وی تاثیر بسزایی در روند پیشرفت تمامی رشته های ورزشی به خصوص بدمینتون داشته است.

راضی در ادامه به پتانسیل بالای بدمینتون لارستان و جنوب فارس اشاره کرد و اظهار داشت: مسعود محسن پور و سید صابر راست خدیو از سرمایه های بدمینتون لارستان هستند که در صورت حمایت و توجه ویژه به آنها، شاهد حضور این ورزشکاران در اردوهای تیم ملی و میادین بین المللی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اختصاص بودجه و تجهیرات براساس فعالیت هیأت بدمینتون شهرستان ها تقسیم بندی می شود، تاکید کرد: با توجه به تخصیص بسیار ناچیز اعتبارات دولتی، در صدد هستیم تا با جذب خیرین ورزش دوست، تجهیزات و بودجه را در اختیار هیأت های برتر بدمینتون شهرستان ها قرار دهیم.

رئیس هیأت بدمینتون استان فارس ظرفیت لارستان را برای میزبانی مسابقات قهرمانی استان و کشور بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: لارستان در امر برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی بدمینتون ناشنوایان که شهریور ماه سال ۹۵ برگزار شد، میزبان شایسته ای برای فدراسیون بود و امیدواریم باز هم شاهد برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در این شهرستان باشیم و مسابقات قهرمانی استان نیز در لار برگزار شود.

ابراهیم راضی برگزاری دوره های مربی گری و داوری در لار را یکی از نیازهای اصلی این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد محدود داور و مربی رسمی فدراسیون در این شهرستان، هیأت بدمینتون لارستان باید نسبت به برگزاری دوره های مربی گری و داوری اقدام کند تا در مسابقات قهرمانی استان و کشور که به میزبانی لار برگزار می شود از پتانسیل مربیان و داوران این شهرستان بهره ببریم.

وی توجه به بخش بانوان را یکی از اولویت های اصلی هیأت بدمینتون فارس اعلام کرد و افزود: هیأت بدمینتون استان نگاه ویژه ای به بانوان دارد و تمام سعی ما بر آن است تا بانوان بدمینتون باز فارس هم چون آقایان در اردوهای تیم ملی حضور موثر داشته باشند و هیأت بدمینتون لارستان نیز باید حمایت از بانوان را در دستور کار اصلی خود قرار دهد.

رئیس هیأت بدمینتون استان فارس در پایان از همکاری و تعامل با آموزش و پرورش سخن گفت و اضافه کرد: موضوع استعدادیابی یکی از موارد مهمی است که هیأت بدمینتون استان نگاه ویژه ای به این امر دارد و امیدواریم با کشف استعدادها در مدارس و شکوفایی آنها، روز به روز شاهد پیشرفت بدمینتون بازان فارس باشیم.

در ادامه این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، هیأت بدمینتون این شهرستان را یکی از هیأت های برتر اعلام کرد و گفت: هیأت بدمینتون لارستان در امر میزبانی مسابقات، اعزام تیم بدمینتون به رقابت های مختلف، استعدادیابی و جذب ورزشکار بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم این روند هم چنان ادامه داشته باشد.

محمدحسن طیبی از در اختیار قرار دادن سالن اختصاصی به هیأت بدمینتون لارستان خبر داد و بیان کرد: هیأت بدمینتون لارستان در دو بخش آقایان و بانوان موفق ظاهر شده است و ارتباط موثری با فدراسیون و هیأت بدمینتون استان فارس دارد.

وی افزود: در صدد هستیم تا با توجه به پتانسیل بالای ورزشکاران بدمینتون لارستان، رقابت های قهرمانی کشور و استان را در این شهرستان برگزار کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان توجه به هیأت بدمینتون بخش های تابعه این شهرستان را یکی از اولویت های اصلی این اداره دانست و تصریح کرد: استعدادهای درخشانی در بخش های لارستان وجود دارد که در صورت حمایت شاهد شکوفایی آنها خواهیم بود.

طیبی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مربیان و داوران بدمینتون لارستان از سوی هیأت استان در مسابقات مختلف، ادامه داد: سعی می کنیم با میزبانی دوره های مربی گری و داوری، تعداد مربیان و داوران این شهرستان را افزایش دهیم تا هیأت بدمینتون فارس از داوران و مربیان لارستان در عرصه های متعدد استفاده کند.

وی از حمایت همه جانبه از مسعود محسن پور به عنوان ملی پوش بدمینتون لارستان خبر داد و تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان از هیأت هایی که ورزشکاران آنها به اردوی تیم ملی راه پیدا می کنند و صاحب عناوین کشوری می شوند نگاه ویژه ای دارد که هیأت بدمینتون لارستان در این امر موفق عمل کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در پایان از هیأت بدمینتون فارس درخواست کرد تا در صورت امکان دوره های آموزشی و همچنین رقابت های قهرمانی کشور و استان در لار برگزار شود که این امر مورد موافقت رئیس هیأت بدمینتون استان قرار گرفت.

گفتنی است در این جلسه مهدی توانایی دبیر هیأت بدمینتون استان فارس و عبدالرحمن محمدی کارشناس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین