جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

از معلمین نمونه بخش اوز لارستان تجلیل شد

در مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از معلمین نمونه بخش اوز لارستان تجلیل شد….

در مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از معلمین نمونه بخش اوز لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم به تمامی معلمین و فرهنگیان و اساتید منطقه لارستان بزرگ در سخنانی اظهار داشت: در دین مبین اسلام و در فرهنگ ما ارزش دین از همان دوران معرفت و آگاهی و از همان زمان بعثت پیامبر(ص) جایگاه خاص خود را برای جامعه و مردم تبیین کرد، تا امروز که الحمدالله در همه زمان ما و در همه شئونات زندگی و به خصوص در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌بینیم که همه جهت‌گیری‌ها به طرف علم و دانش و معرفت است.

وی با بیان اینکه در حقیقت امروز همه فعالیت های اجتماعی ما مبتنی بر دانایی، دانش بنیان بودن و مبتنی بر آگاهی همراه با تعهد است؛ افزود: اگر امروز از معلم تجلیل می‌کنیم یقیناً کرامت انسانی و ارزش‌های انسانی و ارزش علم و معرفت را مورد تکریم قرار داده ایم.

حسنی تصریح کرد: اگر دانش‌آموزان در مدرسه هم از نظر تخصصی و هم از نظر تعهد نسبت به شرایط جامعه ما به نقطه ای از وضعیت مطلوب برسند، یقیناً تمامی جنبه های زندگی اجتماعی ما نیز بهینه خواهد شد، چون محوریت فعالیت ها، انسان است و بقیه موضوعات تابعی از حرکت و دانش انسان است.

فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان کرد: در بعضی از کشورهای آسیای شرقی به دلیل انسان محور بودن موضوعاتشان و به دلیل توانایی که بر ابعاد مختلف جامعه بشری حاکم کرده اند و به دلیل نوع آموزشی که از ابتدا یاد گرفته اند و بخاطر آن تعهدی که نسبت به جامعه خود دارند، می بینیم که انسان های توانمندی را به بار آورده اند و نتیجه آن این می شود که در بحث اقتصاد و مسائل اقتصاد حرف اول را می‌زنند.

وی ادامه داد: وقتی تعهد نسبت به مملکت ایجاد شود که ریشه درآموزش دارد و در کنارش تخصص ایجاد گردد، یقینا انسان هایی ساخته می‌شوند که کشور را آباد خواهند کرد. به دلیل آن بافت فرهنگی و تعهدی که از دوران آموزش در وجودشان نسبت به کشورشان ایجاد شده است و تا پای جان می‌مانند و در راستای غنی سازی وضعیت اقتصادی مردم و جامعه از خودشان تلاش می کنند.

نماینده عالی دولت در لارستان تاکید کرد: موفقیت جامعه، ریشه در نوع آموزش ما دارد و یقین داریم که این آموزش بیش از آن که تاثیرپذیر از والدین باشد، از معلم است چرا که دانش آموز از معلم خویش بیشتر حساب می برد تا والدین خود.

حسنی با اشاره به اینکه نقش معلم در تربیت فرزندان ما نقشی مهم و اساسی و تاثیرگذاری است، اضافه کرد: نقش معلم و تاثیرگذاری معلم از کسانی که دانش آموزان را دارند تربیت می کنند بیشتر است، بنابراین این نقش مهم و این جایگاه محوری نبایستی نادیده گرفته شود.

معاون استاندار فارس بیان کرد: اگر فرزندان جامعه ما امروز خوب تربیت شوند، یقیناً آینده کشور ما در همه ابعاد تخصصی و در همه موضوعاتی که در جامعه وجود دارد، مطلوب و بهینه خواهد شد و آینده درخشان نیز در انتظار جامعه ما خواهد بود.

پیش از این نیز دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و رضایی رئیس اداره آموزش و پرورش اوز نیز به ایراد سخن پرداختند.

در پایان نیز از معلمین و مدیران نمونه بخش اوز لارستان با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است؛ پخش کلیپ، اجرای سرود، گلستان خوانی و قرائت شعر و مقاله از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین