شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

درخشش ووشوکاران لارستانی در مسابقات قهرمانی کشور

ووشوکاران بخش جویم لارستان در نخستین دوره مسابقات سبک لی چوان کشور موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند. رئیس هیأت ووشو لارستان امروز در گفت و…

ووشوکاران بخش جویم لارستان در نخستین دوره مسابقات سبک لی چوان کشور موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.

رئیس هیأت ووشو لارستان امروز در گفت و گو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، محمد محمودی بختیاری و علیرضا بلوچی از تیم شهرداری جویم مدال طلای رده سنی نونهالان را از آن خود کردند و عرشیا آزادی خواه دولت آبادی دیگر ووشو کار جویمی بر سکوی سوم رده سنی نوجوانان ایستاد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

فرزاد شریفی با اشاره به اینکه این پیکارها به مدت دو روز در سالن ورزشی شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در نخستین دوره رقابت های سبک لی چوان قهرمانی کشور، ۲۰۰ ورزشکار از فارس و ۵۰ ورزشکار از دیگر استانهای ایران در چهار رده سنی به مصاف هم رفتند.

وی ادامه داد: نفرات منتخب تیم فارس که در این رقابتها شرکت کرده اند در قالب تیم پارس زاگرس و به عنوان دومین نماینده استان در رقابتهای این فصل لیگ برتر ووشوی کشور که مهرماه سال ۹۸ آغاز میشود با رقبای خود مبارزه می کنند.

رئیس هیأت ووشو لارستان با بیان اینکه سعی داریم با همکاری اداره ورزش و جوانان در تمامی بخش های تابعه این شهرستان رشته ووشو را راه اندازی کنیم، تصریح کرد: عبدالعزیر مظفری هدایت تیم ووشو شهرداری جویم را به عهده دارد و سعید راستگو سرپرست این تیم است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۵:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین