شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بزرگترین سیلوی مکانیزه جنوب فارس در منصورآباد؛ افزایش قابل توجه برداشت از مزارع جویم+تصاویر

مسئول مرکز جهاد کشاورزی جویم گفت: برداشت محصول جو، گندم و کلزا از اراضی زراعی آبی و دیم بخش جویم در سطح ۵۴۱۵ هکتار در هفته دوم اردیبهشت آغاز و…

مسئول مرکز جهاد کشاورزی جویم گفت: برداشت محصول جو، گندم و کلزا از اراضی زراعی آبی و دیم بخش جویم در سطح ۵۴۱۵ هکتار در هفته دوم اردیبهشت آغاز و با افزایش تعداد کمباینها به ۲۵ دستگاه عملیات برداشت به اوج خود رسید.

به گزارش شهروند خبرنگار میلاد لارستان نگهدار اولادحسین اظهار داشت: خنکی هوا و شرایط بارندگی در اردیبهشت ۹۸ باعث شد کار برداشت با یک هفته تاخیر شروع شود.

  

وی گفت: با توجه به بارش رحمت الهی در سال زراعی اخیر بیش از ۲۰۰۰ هکتار از مزارع دیم شامل گندم، جو، گلرنگ و کاملینا قابلیت برداشت خواهند داشت و انتظار میرود از مجموع زراعت های آبی و دیم بیش از ۲۰هزار تن محصول مازاد بر نیاز کشاورزان به مراکز خرید ارسال شود که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش تولید پیش بینی می شود.

بخش جویم با دارا بودن ۲ مرکز خرید گندم بلغان و سیلوی زرین خوشه منصورآباد علاوه بر بخش های مختلف شهرستان لار، شهرستانهای همجوار از جمله زرین دشت را نیز پوشش می دهند.

قابل ذکر است سیلو زرین خوشه منصورآباد با ظرفیت ۴۰۰۰۰ تن و تخلیه بصورت کاملا مکانیزه بزرگترین سیلوی مکانیزه شهرستانهای جنوبی (منطقه ۱) استان فارس می باشد.
خبرنگار:آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین