شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

کسب رتبه عالی کمیته امداد لارستان در طرح اکرام و محسنین

کمیته امداد لارستان در طرح اکرام و محسنین رتبه عالی استان فارس را کسب کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) لارستان هوشنگ دلاور…

کمیته امداد لارستان در طرح اکرام و محسنین رتبه عالی استان فارس را کسب کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) لارستان هوشنگ دلاور با بیان اینکه سال گذشته حامیان نیکوکار لارستان مبلغ ۲ میلیارد و ۱۹۳ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود ایتام و محسنین کمک کردند، اظهار داشت:  لارستان اظهار داشت: همین امر باعث کسب رتبه عالی طرح اکرام ایتام لارستان در استان فارس شد.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۵۱۰ حامی نیکوکار در لارستان از ۳۳۶ کودک یتیم و ۴۳۷ کودک طرح محسنین لارستانی حمایت می کنند، تصریح کرد: حمایت های حامیان باعث رفع مشکلات عدیده ای از جمله ساخت مسکن، هزینه تحصیل، جهیزیه، درمان و…  ایتام شده است.

این مسئول با بیان اینکه در سال ۹۷ تعداد ۶۳۰ نفر از شهروندان گرامی حامی ایتام و محسنین شدند، ادامه داد: هر حامی حداقل با پرداخت مبلغ  ۳۰۰ هزار ریال به صورت ماهیانه به حساب فرزند معنوی خود واریز می کند.

وی اضافه کرد: افرادی که مایلند حامی طرح اکرام شوند با مراجعه حضوری در کمیته امداد یا با شماره ۰۷۱۵۲۳۴۱۰۰۴ تماس حاصل کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین