پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اختصاص 100 تشک برای تجهیز خانه ورزش های رزمی لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اختصاص تجهیزات ورزشی به هیأت ورزش های رزمی خبر داد و گفت: تعداد ۱۰۰ عدد تشک تاتامی برای تجهیز خانه ورزش های رزمی…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اختصاص تجهیزات ورزشی به هیأت ورزش های رزمی خبر داد و گفت: تعداد ۱۰۰ عدد تشک تاتامی برای تجهیز خانه ورزش های رزمی لارستان به این هیأت اهدا شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محمد حسن طیبی در نشست با رئیس و نائب رئیس هیأت ورزش های رزمی لارستان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات این هیأت برگزار شد، بر حمایت همه جانبه از هیأت ورزش های رزمی تاکید کرد و اظهار داشت: این هیأت در قبال حمایت، بایستی گام های موثری در جهت پیشرفت سبک های رزمی لارستان بردارد.

وی از اختصاص تجهیزات ورزشی به هیأت ورزش های رزمی خبر داد و افزود: تعداد ۱۰۰ عدد تشک تاتامی برای تجهیز خانه ورزش های رزمی لارستان به این هیأت اهدا شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان میزبانی مسابقات ورزش های رزمی استان فارس را امری مهم دانست و تصریح کرد: برگزاری پیکارهای قهرمانی فارس در لار باعث گسترش این رشته ورزشی می شود از این رو هیأت ورزش های رزمی باید نسبت به میزبانی مسابقات استان در دو بخش آقایان و بانوان اقدام کند.

طیبی با تاکید بر اینکه باید تعداد مربیان و داوران ورزش های رزمی لارستان افزایش پیدا کند، بیان داشت: برگزاری دوره های مربی گری و داوری و همچنین کارگاه های آموزشی در لارستان یکی دیگر از اقدامات مهم هیأت ورزش های رزمی است که بایستی در اولویت برنامه های این هیأت قرار گیرد.

وی از راه اندازی رشته های رزمی در روستاهای کرمستج و براک خبر داد و اذعان داشت: هیأت ورزش های رزمی لارستان باید نگاه ویژه ای به بخش های تابعه داشته باشد تا استعدادهای فراوانی که در بخش ها وجود دارند شکوفا شوند و در نهایت ورزشکاران آنها در میدان های کشوری و بین المللی افتخارآفرینی کنند.

در ادامه این نشست یونس مهربان رئیس هیأت ورزش های رزمی لارستان اقدامات انجام شده در سال ۹۷ را تشریح کرد و حاضرین نظرها و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین