چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری ویژه برنامه ضیافت افطاری ویژه ناشنوایان در لار+تصاویر

ویژه برنامه ضیافت افطاری ویژه ناشنوایان در لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان، برنامه ضیافت افظاری ویژه معلولان شنوایی در حسینیه اعظم شهر لار…

ویژه برنامه ضیافت افطاری ویژه ناشنوایان در لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان، برنامه ضیافت افظاری ویژه معلولان شنوایی در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، کرامت الله آهسته رئیس کانون ناشنوایان لارستان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه این مرکز دارای ۷۰ نفر عضو کم شنوا و ناشنوای ثبت شده از سن ۱۳سال به بالاست، اظهار داشت: البته تعداد افراد بیش از اینهاست اما تعدادی بخاطر مشکلات و دلایل مختلف عضو کانون ناشنوایان نشده اند.

وی با اشاره به اینکه افراد تحت حمایت ما از لار، دهکویه، لطیفی، کورده، براک و خور و…. هستند، افزود: البته ما برنامه های مشترکی نیز با کانون ناشنوایان گراش نیز برگزار کرده ایم.

رئیس کانون ناشنوایان لارستان با اذعان به اینکه این کانون بصورت هفتگی در محل کتابخانه حسینیه اعظم لار برنامه ها و کلاس های آموزشی مختلفی از جمله کلاس آموزش زبان دارد، ادامه داد: از دیگر کلاس های اجرایی می توان به مشبک سازی و زیورآلات چرمی نیز اشاره کرد.

آهسته با اشاره به اینکه ناشنوایان در لارستان واقعا مورد کم لطفی واقع شده اند، تصریح کرد: شاید بتوان گفت کمترین مشکل ما و ناشنوایان لارستان نبود مکانی برای برگزاری جلسات و کلاس های مختلف است زیرا ما اکنون برنامه های خود را بصورت موقت در کتابخانه حسینیه اعظم برگزار می‌ کنیم.

وی خطاب به مسئولان، گفت: توقع داریم این مشکل توسط مسئولین رسیدگی و مکانی مناسب به کانون ناشنوایان لارستان جهت دلگرمی عزیزان ناشنوا تعلق بگیرد.

رئیس کانون ناشنوایان لارستان با بیان اینکه از دیگر مواردی که ناشنوایان را باید حمایت کرد در بحث اشتغال انان است، خاطر نشان کرد: درخواست وام کم بهره برای خرید مسکن و ماشین نیز می تواند به رفاه بیشتر این افراد کمک شایانی کند.

آهسته اضافه کرد: اگر مسئولین بتوانند در زمینه ارائه مکانهای ورزشی همچون باشگاههای ورزشی و استخر و زمین های ورزشی بصورت ثابت و ارزان قیمت نیز به ما کمک کنند، قطعا موجب افزایش روحیه افراد ناشنوا و دیگر معلولین شهرستان خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم، حاضرین با امضای طوماری خواستار تأمین بودجه و اجرای کامل قانون مصوبه سال ۹۴ هیئت دولت شدند.

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین