جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پینگ پنگ بازان برتر جام رمضان لارستان معرفی شدند

مسابقات تنیس روی میز جام رمضان لارستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، رئیس هیأت…

مسابقات تنیس روی میز جام رمضان لارستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، رئیس هیأت تنیس روی میز لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها، مجتبی فرح بخش و مهدی عسکری زاده  از لار به ترتیب قهرمان و نائب قهرمان شدند و سینا نصریانی و عرفان شیردل دیگر پینگ پنگ بازان لارستانی به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

محسن قربان با اشاره به اینکه رویارویی پینگ پنگ بازان بزرگسال و خردسال به زیبایی و حساسیت این دوره از رقابت ها افزوده بود، تصریح کرد: علیرضا معزی خردسال آینده دار لارستانی که به جمع هشت نفر برتر صعود کرد مورد تجلیل گرفت و هدیه ای به وی اهدا شد.

وی با بیان اینکه سید علی طبیان از لار جایزه اخلاق این پیکارها را به خود اختصاص داد، افزود: مهدی کازرونی از لار مسوولیت برگزاری مسابقات تنیس روی میز جام رمضان را به عهده داشت.

رئیس هیأت تنیس روی میز لارستان ادامه داد: این پیکارها با شرکت ۵۵ ورزشکار از لار و دو بخش اوز و صحرای باغ در خانه پینگ پنگ شهید سمیعی نژاد این شهرستان برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین