چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز طرح آمایش اتباع خارجی ساکن فارس

اجرای طرح‌های آمایش ویژه اتباع خارجی ساکن استان فارس آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری…

اجرای طرح‌های آمایش ویژه اتباع خارجی ساکن استان فارس آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: طرح آمایش ۱۴ اتباع افغانستان و طرح هویت ۱۳ اتباع عراقی مقیم این استان از ۷ خرداد آغاز شده و به مدت ۷۵ روز ادامه دارد.

سید علاء الدین کراماتی با بیان اینکه این طرح به منظور قانونمند کردن حضور، اقامت و تردد پناهندگان دارنده کارت‌های آمایش معتبر ساکن در این استان اجرا می‌شود، افزود: تمام دارندگان مدارک آمایش ۱۳ و هویت ۱۲ که اعتبار آن تا ۳۱ خرداد ۹۸ است، باید با مراجعه یا تماس تلفنی به دفاتر اقامت و اشتغال اتباع خارجی مربوطه، تاریخ شرکت در طرح را دریافت کنند.

وی به مهاجران توصیه کرد که در موعد مقرر در این طرح‌ها که اعلام شده شرکت کنند، اگر از طرح‌ها باز بمانند بر اساس قانون مدارک اقامتی آن‌ها ابطال می‌شود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس تصریح کرد: در صورت مراجعه نکردن اتباع خارجی در تاریخ تعیین شده، امکان تمدید کارت‌های تاریخ گذشته وجود ندارد و اتباع خارجی باید در مدت سه ماه از کشور به عنوان تبعه غیر مجاز خارج شوند.

کراماتی ادامه داد: همچنین در صورتی که اتباع خارجی ساکن در این استان در سال ۹۷ وقایع چهار گانه شامل: تولد، فوت، ازدواج و طلاق داشته‌اند، اما نسبت به اعلام آن اقدام نکرده‌اند، باید قبل از هر اقدامی، سرپرست یا اعضای خانوار آن‌ها به این اداره کل مراجعه کنند تا مراحل ثبت تغییرات در سامانه انجام شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین