پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان در بیش از 100 کانون جنوب فارس

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان در بیش از ۱۰۰ کانون جنوب فارس در قالب ۱۰ نوع کلاس آموزشی برگزار می‌شود. به…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان در بیش از ۱۰۰ کانون جنوب فارس در قالب ۱۰ نوع کلاس آموزشی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت با بیان اینکه موضوع قرآن‌آموزی تنها و صرف روخوانی این مصحف شریف نیست، اظهار داشت: یکی از باسابقه ‌ترین کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان مربوط به کانون فرهنگی هنری شهدا است که به همت مکتب قرآن شهید شیخی برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر سی‌و‌یکمین دوره کلاس‌های قرآن مکتب شهید شیخی در ۵ رده سنی با حضور بیش از ۱۰۰ قرآن‌آموز در مسجد شاهزاده لارستان در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: به طور مثال در این کانون فرهنگی هنری در رده سنی چهار تا شش سال، با موضوع خلاقیت و قرآن، در رده اول تا سوم دبستان با محوریت مفاهیم قرآنی و افزایش خلاقیت، در رده چهارم تا ششم دبستان با محوریت مفاهیم قرآنی و افزایش خلاقیت، در رده هفتم تا نهم با محوریت اخلاق در قرآن و در رده دهم تا دوازدهم و دانشگاه با موضوع هنر رضایت از زندگی از منظر قرآن و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) دروسی مشخص و هدفمند توسط اساتیدی برجسته از حوزه علمیه قم در حال تدریس می‌باشد.

اخوت بیان کرد: قرائت روزانه بخشی از آیات نورانی مصحف شریف و بیان احکام کاربردی و مبتلابه به قرآن‌آموزان، برگزاری کلاس آموزش نقاشی قرآنی و… نیز بخشی دیگر از این کلاس‌ها را تشکیل خواهد داد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تربیت فرزند ویژه والدین قرآن‌آموزان به صورت مدون در این مکتب قرآنی، گفت: این کارگاه با موضوع «کلیدهای برخورد با نوجوان» به همت کانون فرهنگی هنری شهدا لارستان برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین