پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

مدیر جدید اداره ارشاد لارستان معرفی شد

طی آئینی، جلسه معارفه مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان جلسه تکریم و معارفه مدیران اداره فرهنگ و ارشاد لارشتان در تالار…

طی آئینی، جلسه معارفه مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان جلسه تکریم و معارفه مدیران اداره فرهنگ و ارشاد لارشتان در تالار فردوسی(استاد جمالی) لارستان با حضور  نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه لارستان،معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی فارس، رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان، معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان، رئیس دانشگاه دولتی لارستان، اعضای شورای اسلامی شهر لار و دیگر مسئولین ادارات برگزار شد.

در این مراسم، فرماندار ویژه لارستان ضمن اشاره به حُسن تایید در انتخاب مجید حجتی به ریاست اداره ارشاد لارستان گفت: از نقاط قوت تایید ایشان این است که اکثر هنرمندان، سیاسیون و کسانی که در حوزه اجتماعی فعال هستند اتفاق نظر دارند.

جلیل حسنی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوان مسائل فرهنگی و هنری لارستان را با حضور این مدیر جوان جلو ببرد، افزود: ما اعتقاد داریم اگر مسائل فرهنگی اصلاح و بهینه شوند بر تمام ابعاد زندگی اجتماعی تاثیر خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه آقای حجتی فردی پرتلاش، کوشا، جوان، با روحیه و پرانرژی است تصریح کرد: امید می رود در راستای آن دستورالعمل‌ها و چهارچوب و وظایفی که دارند گام هایی موثر بردارند و ارزش‌های دینی و انسانی و ارزشهای قابل قبولی که در لارستان همه بر روی آن توافق دارند که همان بحث نشاط و شادابی جوان‌ها است را مورد توجه جدی قرار دهد.

معاون استاندار فارس با تأکید بر اینکه همه باید از برنامه هایی که می تواند جوان‌ها را به نوعی نسبت به آینده امیدوار کرده و نشاط و انگیزه را در آنها به وجود آورد، حمایت کنند، خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی که در چارچوب آنچه مصوب شده در وزارت فرهنگ باشد، ما نیز حمایت خواهیم کرد تا برنامه هایی که به نفع جامعه و جوانان است و می‌تواند نشاط را به ارمغان آورد گسترش یابد و جامعه ای با نشاط داشه باشیم.

این مسئول با اذعان به اینکه با توجه به آن ارزش هایی که داریم راه های مختلفی وجود دارد که برنامه هایی در سطح لارستان اجرا شوند، ادامه داد: حتی کسانی که متولی هستند مثل امام جمعه و علما و …. اگر آن مسائلی را که در ذهن و اندیشه شان است را بخواهند به جامعه منتقل کنند یقینا در قالب برنامه هایی که متولی آن اداره ارشاد اسلامی است، بهتر می‌توان به نسل‌های بعدی انتقال داد.

حسنی بیان کرد: من فکر می‌کنم در موضوعاتی که به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مربوط است خیلی عقب هستیم شاید دلیل این موضوع محدودیت‌هایی بوده و ما باید با تلاش و کوشش و برنامه‌ریزی بیشتر این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.‌

فرماندار ویژه لارستان ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با برنامه‌ریزی‌های درازمدت بتواند نواقص و مشکلات را در این زمینه بردارد و برنامه ها و فعالیت های هنری را به سمت بهینه شدن پیش ببرد.

وی خطاب به هنرمندان خواستار حضور بیشتر و بهینه تر در اجرای برنامه ها شد و تصریح کرد: انتظار می رود علاوه بر جوانان و نوجوانان به تمام اقشار در زمینه هنر و فرهنگ خدمت کرده و برنامه ها را پیش ببرند.

حسنی در پایان اضافه کرد: ما باید برای پر کردن اوقات فراغت جوانان برنامه داشته باشیم تا آن جایی که امکان دارد از گسترش ناهنجاری‌ها و آسیب های اجتماعی کاسته شود.

به گزارش میلاد لارستان، در این مراسم مجید حجتی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان منصوب و از تلاش های عبدالمهدی بهزادی تجلیل شد.

خبرنگار: سحر طاهری

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین