جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

پیشرفت 40 درصدی دوبانده کردن 9 کیلومتر از راه لار-بستک

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: ۹ کیلومتر از باند دوم محور لار – بستک در حال احداث است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به گزارش میلاد لارستان…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: ۹ کیلومتر از باند دوم محور لار – بستک در حال احداث است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان  محمدرضا باقری فرد در خصوص دو بانده شدن محور لار بستک  اظهار داشت : محور لار –  بستک  به طول ۱۲۰ کیلومتر است که ۶۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل واقع شده و به دلیل اینکه این مسیر کوتاهترین مسیر برای دسترسی به شهرستان بستک و بنادرلنگه و آفتاب و چارک و جزیره زیبای کیش است به همین منظور ازپروژه های پر اهمیت به حساب می آید.

وی ادامه داد : سه کیلومتر از مسیر سال گذشته  دو بانده شده و در ادامه نیز در فاز اول به طول ۹ کیلومتر در حال دو بانده شدن است و تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

باقری فرد تصریح کرد: در این پروژه بیش از ۲۲۰معکب خاکبردار و۵۵هزار متر مکعب خاکریزی انجام شده است و ۵ دستگاه ابنیه فنی نیز ساخته شده و ۲۰ دستگاه ابنیه فنی دیگر در حال احداث است.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پیشرفت 40 درصدی دوبانده کردن 9 کیلومتر از راه لار-بستک”

  1. لارستانی گفت:

    ۶۵ کیلو متر مسیر زیادی است که کیلو متر به کیلو متر جاده سازی می شود تا قطعه آخری ساخته بشه قطعه اولی دوباره نیاز به باز سازی دارد چون مدتها از ساخت ان گذشته چرا در جاده سازی اداره کل لارستان از تمامی ظرفیت خود استفاده نمی کند ماشین آلات و پرسنل زیر مجموعه تا کنون چند کیلو متر راه ساخته اند

  2. مهدی گفت:

    خسته نباشی مدیر کل محترم. عجب لاک پشتی.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین