جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ارتقاء دانشگاه آزاد لارستان با محوريت فعاليت دانش بنيان

اولين جلسه معاون علمي واحد با كاركنان حوزه پژوهشي و آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در سالن كنفراس حوزه رياست برگزار شد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از يزداني…

اولين جلسه معاون علمي واحد با كاركنان حوزه پژوهشي و آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در سالن كنفراس حوزه رياست برگزار شد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از يزداني خبرنگار خبرگزاري آنا، مهدي زارع گفت: حوزه هاي معاونت پژوهشي و آموزشي با هم ادغام و به حوزه معاونت علمي تبديل شده است و غفلت از آن مي تواند آسيب هاي جدي حتي به دواير ديگر دانشگاه وارد كند.

وی بیان داشت: دقت نظر اين حوزه بايد بر اساس فعاليت هاي دانش بنيان و جنبش نرم افزاري باشد كه اين امر بارها مورد سفارش رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته است و مستلزم يك حركت بنيادي و جهادي در اين راستا است.

سیروس فارسی معاون علمی واحد گفت: تلاش خواهیم کرد تا رشته هایي که از این واحد دانشگاهی گرفته شده است؛ با توجه به امکانات نرم افزاری و سخت افزاری که در این واحد دانشگاهی وجود دارد به این واحد بازگردانده شود. همچنين حضور دانش پژوهان و نخبگان دانشگاهی در فعالیت های تولیدی و استفاده از باشگاه پژوهشگران و نخبگان در این امر مهم، زمینه را برای ورود پژوهشگران جوان ما به عرصه تولید و ارتباط با صنعت فراهم مي كند.

 یکی از بزرگترین کتابخانه جنوب کشور در این واحد قرار دارد که بیش از ۶۰ هزار جلد کتب تخصصی را در خود جای داده است  كه مي توان زمینه مناسبی را برای ایجاد فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دانشگاه فراهم آورد  و اميدواريم شاهد رشد و ترقی هر چه بيشتر این مجموعه علمی در جنوب کشور باشیم.

 س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین