جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار نماینده و روسای آموزش و پرورش 5 شهرستان جنوب فارس با وزیر

نماینده و روسای آموزش و پرورش ۵ شهرستان جنوب فارس به دیدار وزیر رفتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده روز سه‌شنبه (۱۳…

نماینده و روسای آموزش و پرورش ۵ شهرستان جنوب فارس به دیدار وزیر رفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده روز سه‌شنبه (۱۳ دی ۱۴۰۱) همراه با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم با دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کردند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار بر لزوم توسعه متوازن امکانات آموزشی در سراسر کشور و ضرورت توجه ویژه به حوزه انتخابیه به دلیل کمبودهایی که دارد، تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اقداماتی که خیرین در حوزه آموزش و مدرسه‌سازی در حوزه انتخابیه انجام داده‌اند، از وزیر آموزش و پرورش خواست تا دولت در تکمیل و بهره‌برداری از این مدارس نقش ویژه و موثری داشته باشد.

پس از صحبت‌های کوتاه نماینده، روسای ادارات آموزش و پرورش به بیان مسائل و مشکلات و نیازمندی‌های هر شهرستان پرداختند.

اخوان رئیس آموزش و پرورش لارستان بر ضرورت بومی‌گزینی در جذب نیروی انسانی تاکید کرد و از وزیر خواست تا دانشگاه فرهنگیان لارستان توسعه یابد و دولت در تکمیل مدارس خیرساز نقش مهمی داشته باشد. ساماندهی وضعیت نیروهای مشاوره‌ای و پرورشی، ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در مدارس، اخذ مجوز منطقه ۳ برای داوطلبان کنکور سراسری و ساخت و تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی ولایت نیز از دیگر درخواست‌های اخوان بود.

همچنین از وزیر آموزش و پرورش خواسته شد تا نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه به اداره ارتقا یابد. مهندس حسین‌زاده پیش از این و در دیدارها و نشست‌های مختلف هم این درخواست را مطرح کرده بود.

عباسی رئیس آموزش و پرورش خنج هم خواستار اختصاص تجهیزات برای هنرستان‌ها و مدارس، اختصاص یک دستگاه وسیله حمل و نقل برای جابجایی دانش‌آموزان و تعیین تکلیف وضعیت اردوگاه تربیتی امام حسین (ع) شد.

همچنین فرجی رئیس آموزش و پرورش گراش خواستار ارتقای مدیریت آموزش و پرورش، تاسیس دانشگاه فرهنگیان واحد دخترانه، افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان، ساخت چمن مصنوعی برای ۱۰ مدرسه، تاسیس مدارس ابتدایی و متوسطه اول شاهد و اختصاص یک دستگاه مینی‌بوس شد.

رضایی رئیس اداره آموزش و پرورش اوز نیز از کمبودهای آموزشی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: خواستار ساخت یک سالن ورزشی سکودار، آسفالت و ایزوگام مدارس، ساخت یک اردوگاه فرهنگی – تربیتی، ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در مدارس و تکمیل و تجهیز پروژه‌های آموزشی خیرساز هستیم.

معماری رئیس اداره آموزش و پرورش جویم هم در این دیدار خواستار صدور مجوز و ساخت مدارس نمونه دولتی، شبانه‌روزی و هنرستان کاردانش و همچنین ساخت و اختصاص زمین‌ چمن مصنوعی، استخر و خودرو برای این شهرستان تازه‌ تاسیس شد و گفت: امیدواریم در وضعیت سهمیه‌بندی کنکور نیز تغییری به نفع دانش‌آموزان جویمی ایجاد شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین