جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دانشگاه آزاد گراش ارتقا یافت

با پیگیری های حسین‌زاده، دانشگاه آزاد گراش ارتقا یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده از ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی گراش که پیش…

با پیگیری های حسین‌زاده، دانشگاه آزاد گراش ارتقا یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده از ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی گراش که پیش از این دانشکده بود به مرکز دانشگاهی خبر داد.

وی ادامه داد: بدین منظور پیگیری‌ها و مذاکرات متعددی در تهران و شیراز صورت گرفت و نشست‌ها و دیدارهایی انجام شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌ها و همکاری‌های آیت‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه، دکتر ایمانیه استاندار فارس، دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد، دکتر آزادیان دبیر شورای گسترش این دانشگاه و دکتر قائدی، دکتر زارع و مهدی‌زاده روسای دانشگاه‌های آزاد فارس، لارستان و گراش قدردانی و عنوان کرد: ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی گراش به تصویب هیات امنای این دانشگاه در استان رسیده و صدور ابلاغیه آن از سوی شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای توسعه همه‌جانبه مراکز آموزشی حوزه انتخابیه صورت گرفت، ابراز امیدواری کرد که با ارتقای این دانشگاه شاهد رشد فعالیت‌های علمی در گراش باشیم.

گفتنی است؛ نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی پس از اینکه سال گذشته با دکتر طهرانچی دیداری داشت، در روز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ نیز با وی دیدار کرد و پیگیر مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه شد.

حسین‌زاده در این دیدارها ضمن تاکید بر لزوم ارتقا و توسعه شعبه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه انتخابیه از جمله دانشگاه گراش، خواستار اختصاص رشته‌های متناسب با نیازهای منطقه و در سطح تحصیلات تکمیلی شد.

در یک سال گذشته رشته مدیریت مالی و حسابداری در مقطع کارشناسی پیوسته، رشته‌های حسابداری، کامپیوتر و آموزش ابتدایی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و رشته‌های بهداشت مدارس، آموزش ابتدایی و مشاوره در مقطع کاردانی به دانشگاه آزاد گراش افزوده شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده علوم پزشکی تنها واحدهای دانشگاهی شهر گراش هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین