پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

وعده 1ماهه 9 ماهه شد؛5 ارگان لارستان پاسخ دهند؛ واگذاری کاروانسراها به بخش خصوصی چه شد؟!

مهرماه ۹۷ بود که معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امورخیریه طی سخنانی در سفر به لارستان اظهار داشت:  کاروان‌سراهای شهرستان لار برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌‌شود. حجت…

مهرماه ۹۷ بود که معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امورخیریه طی سخنانی در سفر به لارستان اظهار داشت:  کاروان‌سراهای شهرستان لار برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌‌شود.

حجت الاسلام محمدمهدی حاتمی  در آن زمان با بیان اینکه کارگروه وقف شهرستان لار با همکاری ستاد ملی بازآفرینی فضای شهری در این شهرستان تشکیل و تصمیمات مهمی برای توسعه و ارتقا این شهر گرفته شد افزوده بود: در این نشست که با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار شده بود تصمیم گرفته شد که این کارگروه کاروان‌سراهای بافت فرسوده شهرستان لار را برای مرمت به بخش خصوصی واگذار کند. همچنین  از دیگر وظایفی که این کارگروه عهده‌دار است بهره‌برداری مجدد از آب‌انبار‌هایی است که کاربری خود را از دست داده‌اند .

حاتمی با اشاره به این نکته که تصمیماتی که در این نشست گرفته شده است تا یک ماه دیگر اجرایی می‌شود گفته بود: امید است در یک ماه آینده وضعیت بافت فرسوده این شهرستان بهبود یابد که در این صورت توسعه و رونق بیشتر اقتصادی را در این شهر از استان فارس خواهیم داشت.

از این وعده ۱ ماهه اکنون  ۹ ماه می گذرد. بعید می دانیم کاروانسرایی به بخش خصوصی واگذار شده باشد و یا لااقل ما خبر نداریم. از مسئولان محترم اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی اصلی و نیز از اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان به عنوان احتمالا مجری و پیگیری کننده، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری لار به عنوان اعضای ستاد بازآفرینی شهری و فرمانداری ویژه لارستان به عنوان ناظر بر فعالیت اداراتدرخواست می شود در این خصوص اگر فعالیتی شده اطلاع رسانی نمایند. نکته مهم اینکه واگذاری به بخش خصوصی بودجه دولتی نمی طلبد که آقایان بخواهند کمبود بودجه را مستمسک قرار دهند. 

هدف ارتقای منطقه بوده و پاسخگویی یک مسئول نوعی احترام به خود و دیگران می باشد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین