جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار مسئولین قضایی شهرستان گراش با امام جمعه گراش

در نخستین روز ازهفته قوه قضایی، ریاست دادگستری، دادستان عمومی وانقلاب وجمعی از قضات وکارمندان دادگستری گراش با امام جمعه این شهرستان دیدارکردند. به گزارش ميلاد لارستان و به نقل…

در نخستین روز ازهفته قوه قضایی، ریاست دادگستری، دادستان عمومی وانقلاب وجمعی از قضات وکارمندان دادگستری گراش با امام جمعه این شهرستان دیدارکردند.

به گزارش ميلاد لارستان و به نقل از ايزديان خبرنگار گراش، دراین ديدار سیدرحیم روان بین ریاست دادگستری  گراش با گرامیداشت یادوخاطره شهید دکتربهشتی بعنوان معمار دستگاه قضا از هفته قوه قضاییه بعنوان مجالی جهت تجلی وخدمت افزون بمردم یاد نمود و از تاسیس دانشکده قضایی و پلیس قضایی بعنوان دو یادگار ارزشمند شهید بهشتی یاد کرد و گفت : قضات نه تنها مسئول مال که مسئولیت  صیانت از جان و ناموس مردم نیز بعهده دارند.

وي از رسانه‌ها خواست به عنوان پل ارتباطی دادگستری و مردم نسبت به انعکاس واقعیات اهتمام نمایند.

سپس حجت الاسلام شیخ مسلم سعادت پور سرپرست دادسرای عمومی وانقلاب گراش نیز با عنوان اینکه عدالت، مقوله ای است که نفس هر انسانی بدنبال آن میباشد از قضاوت، تحت عنوان امری استرس‌زا نام برد و از امام جمعه گراش درخواست نمود کمافی السابق بعنوان پدر روحانی شهرستان از خدمتگذاران قضایی حمایت کرده تا بتوانند در راستای اهداف و آرمانهای الهی انقلاب و خون مقدس شهدا به مردم خدمت نمایند.

 در خاتمه، حجت الاسلام والمسلمین بخشایش‌پور امام جمعه گراش با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای این هفته اظهار داشت: رسالت خطیر شما بزرگواران در اجرای حدود الهی نقشی ارزنده دارد و برخورد غیراخلاقی، نشانه قدرت و رمز احقاق حق نیست و قاضی و کارمند باید در جامعه به مظلوم روحیه داده و در قلب ظالم رعب افکند که این وظیفه ی همه ماست .

وي همچنين بر دو منشور مقام معظم رهبری مشتمل بر نظارت بر حسن اجرای قانون و استیفاد حقوق مظلوم نیز اشاره کرد.

  س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین