جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

نشست معامله قرن، اقدامی برای فروش فلسطین بود

امام جمعه لارستان با محکوم کردن نشست «منامه» در کشور بحرین با عنوان «معامله قرن»، این اقدام را کاری برای فروش «فلسطین» از سوی حکام مرتجع کشورهای عربی دانست و…

امام جمعه لارستان با محکوم کردن نشست «منامه» در کشور بحرین با عنوان «معامله قرن»، این اقدام را کاری برای فروش «فلسطین» از سوی حکام مرتجع کشورهای عربی دانست و یادآور شد: این اقدام یک پشت پا زدن به آرمان های مظلوم فلسطین و درد مضاعف برای این مردم شد.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان دستگاه قضا، اظهار داشت: با آغاز دوره جدید می بایست دستآورد و آورده ای نو علاوه برآنچه گذشته است، در دستگاه قضائی رخ دهد.

وی با بیان اینکه براساس دیدگاه اسلام، قرآن و آرمان های نظام جمهوری اسلامی برای دستیابی به اهداف خلاهای گذشته جبران شود، افزود: می بایست با ابداعات، آسیب شناسی ها و شناخت نواقص نسبت به بر طرف کردن مشکلات گام برداشت.

امام جمعه لارستان با تأکید بر جلب رضایتمندی مردم، تصریح کرد: تحول خواهی، برنامه ریزی و کار مضاعف سه خواسته مهم و اساسی مقام معظم رهبری از تمامی مسئولان به ویژه دستگاه قضائی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه ایجاد تحول بدون برنامه امکان ندارد، خاطر نشان کرد: برای تحقق برنامه ها نیاز به کار و تلاش مضاعف است.

وی با تأکید بر تمکین قانون از سوی همه آحاد جامعه، ادامه داد: مردم می بایست با ورود به محیط های قضائی و دادگستری ها، مانند یک خانه امن که حقوق شان استیفا می شود، احساس راحتی و آرامش کنند.

حجت الاسلام موسوی با اعلام امادگی همکاری با دستگاه قضائی لارستان برای اجرای درخواستها و فرامین رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: در راستای ایجاد تحول ما اماده حمایت از مسئولان دادگستری لارستان هستیم.

امام جمعه لارستان با محکوم کردن نشست «منامه» در کشور بحرین با عنوان «معامله قرن»، این اقدام را کاری برای فروش «فلسطین» از سوی حکام مرتجع کشورهای عربی دانست و یادآور شد: این اقدام یک پشت پا زدن به آرمان های مظلوم فلسطین و درد مضاعف برای این مردم شد.

 وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نشست تلاشی برای دستیابی به اهداف استکباری در غرب آسیا با محوریت اسرائیل انجام دهند، عنوان کرد: دشمنان با جنگ به اهداف خود دست نیافتند اما این بار با وعده تحول اقتصادی به دنبال اهداف خود هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه آمریکا در یک معامله با عربستان از محل فروش سلاح ۴۰۰ میلیارد دلار سود کرد، افزود: امید می رود با هوشیاری امت بصیر اسلام، هراس را در دل دشمن انداخت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هواپیمای مسافربری ایرباس که در ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷ توسط آمریکا مورد هدف قرار گرفت و نزدیک به ۳۰۰ نفر از جمله زنان و کودکان جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: این جنایات از فجیع ترین اقدامات توسط امریکا بود که به فرمانده این جنایت مدال شجاعت داده شد.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) به بانوان و دختران، اضافه کرد: باید با برگزاری جشن های مختلف جایگاه زنان و بانوان را به جامعه زنان معرفی کرد.

وی در پایان انتصاب دکتر جعفرپور نماینده مردم شریف شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به عنوان ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین