شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تصاویر/برگزاری دوره آموزشی خادمیاران رضوی شهرستانهای جنوب فارس در لارستان

دوره نهایی آموزشی خادمیاری شهرستان های جنوب فارس(.خنج.مهر.لامرد.گراش و لارستان) در آستانه سالگرد شهدای هفتم تیرماه و با بزرگداشت شهید والامقام نصیری لاری با حضور ۲۷۰نفر از خادمیاران آستان قدس…

دوره نهایی آموزشی خادمیاری شهرستان های جنوب فارس(.خنج.مهر.لامرد.گراش و لارستان) در آستانه سالگرد شهدای هفتم تیرماه و با بزرگداشت شهید والامقام نصیری لاری با حضور ۲۷۰نفر از خادمیاران آستان قدس رضوی در لار برگزار گردید.

مدیر مرکز هماهنگی کانونهاى رضوی لارستان طی سخنانی در این خصوص اظهار داشت: سی و دومین دوره آموزشی فارس و سومین دوره آموزشی لارستان  با حضور سردار مهدیار مسول دفتر نمایندگی فارس و دیگر اساتید فارس و نیز حجت الاسلام  عمرانی از لارستان  با همکاری شهرداری لار. بخشداری مرکزی لارستان، مدیریت مرکز سماء، هیات رزمندگان اسلام و مجتمع  فرهنگی امام زین العابدين(ع) در محل  دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و مجتمع آموزشی سما برگزار گردید.

هادی جهانگیری  افزود:این دوره  با حضور ۲۲۰ نفر در کلاسهای خادمیاری و ۵۰نفر در کارگاه تخصصی با عناوین کانونهاى محله ای.امور نیازمندان.فرهنگی .وقف ونذر و آی تی  برگزار و در پایان دوره جلسه اختتامیه با اجرای گروه سرود مصباح الهدی از کانون هنری رضوی و  قرائت سوگندنامه به اتمام رسید.

تصاویر این برنامه را در ادامه از دوربین حامد درویش زاده می بینیم:

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین