شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نقد و بررسی مشکلات ورزش بخش جویم

معضلات و مشکلات ورزش بخش جویم با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، معضلات و…

  • معضلات و مشکلات ورزش بخش جویم با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، معضلات و مشکلات ورزش بخش جویم به ریاست بخشدار و با حضور طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان، شورای اسلامی شهر و روستاها، دهیاران و شورای ورزشی بخش مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که صبح امروز در سالن جلسات بخشداری  جویم برگزار گردید، در ابتدا *داود شفیعی* بخشدار جویم در خصوص نقش ورزش در سلامتی جامعه مطالبی مطرح کرد و در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با ارائه گزارشی، به تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان و وضعیت ورزش در جویم پرداخت.

از جمله درخواست‌های مطرح شده دراین جلسه توسط شورای شهر و روستاها، دهیاران، مسئول نمایندگی ورزش و جوانان  و شورای ورزشی بخش کمبود امکانات و اعتبار،دیوار پوش سالن کشتی، تشک تاتامی، احداث ساختمان نمایندگی و خوابگاه ورزشی، راه اندازی خانه ورزش روستایی،زمین چمن مصنوعی،روشنایی زمین،تقدیر از ورزشکاران موفق بخش و بکارگیری نیروی رسمی جهت ورزش و جوانان جویم بود.

در پایان محمدحسن طیبی ریاست ورزش و جوانان شهرستان لارستان، در سخنانی به بررسی وضعیت و مشکلات ورزش در سطح بخش پرداخت و  با اشاره به عملکرد ورزش جویم با وجود کمبود اعتبارات و امکانات تصریح کرد: امکانات و درخواست‌های هیئت‌های ورزشی در حد امکان برآورده خواهد شد و همچنین از هئیت‌های ورزشی و دهیاران  خواست که گزارش کار و مشکلات خود را به صورت مکتوب یا حضوری به اداره ورزش و جوانان لارستان ارائه دهند و در خصوص بیمه کردن ورزشکاران نیز تاکید کرد.

وی همچنین در خصوص افتتاح زمین چمن مصنوعی و روشنایی زمین جویم تا پایان سال ۹۸ قول مساعد داد.

لازم به ذکر است در پایان جلسه نیز بازدیدی از مجموعه ورزشی شهدای جویم بعمل آمد.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین