پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

بهره برداری از کتابخانه تخصصی المپیادهای علمی در لار

کتابخانه تخصصی المپیادهای علمی در لار به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان به منظور موفقیت هرچه بیشتر نتایج المپیاد و…

کتابخانه تخصصی المپیادهای علمی در لار به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان به منظور موفقیت هرچه بیشتر نتایج المپیاد و آمادگی دانش آموزان برای شرکت در آزمون های آن، مجموعه ای متشکل از کتابخانه تخصصی،کلاس و سالن مطالعه در *مجتمع فرهنگی مذهبی باب الحوائج قمر بنی هاشم (ع)* (بین دو شهر, میدان امام خمینی , پشت مجتمع دانش) بهره برداری شد.

کتابخانه تخصصی المپیاد با دارا بودن  بیش از پانصد و هفتاد کتاب در رشته های ریاضی ، کامپیوتر ، اختر نجوم ، شیمی ، فیزیک ، ادبیات و زیست شناسی  و هم چنین کتابهای المپیاد متوسطه اول با هزینه ای بالغ بر هشتاد میلیون ریال با مشارکت بنیاد نیک اندیشان هاشمی و مدیریت آموزش و پرورش لارستان و خیرین بزرگوار  خریداری و در اختیار این کتابخانه قرار گرفته است.

از همه مدیران و دبیران انتظار دارد با هدایت و راهنمایی خود دانش آموزان عزیز را تشویق و ترغیب نموده تا با استفاده از این امکانات، نتایج قابل قبولی برای سال بعد رقم بزنند.

شایان ذکر است  مجتمع همه روزه بعدازظهرها از ساعت شش فعال هست و از ابتدای سال تحصیلی بطور رسمی در این راستا برنامه ریزی خواهد کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین