پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پینگ پنگ باز لارستانی مجوز حضور در مسابقات بزرگسالان کشور را کسب کرد

پینگ پنگ باز لارستانی مجوز حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور را از آن خود کرد.  به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان…

پینگ پنگ باز لارستانی مجوز حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور را از آن خود کرد.

 به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محسن قربان با اعلام این خبر اظهار داشت: پیکارهای تنیس روی میز انتخابی بزرگسالان فارس با حضور ۱۴۰ شرکت کننده از سراسر استان به صورت تک حذفی در شیراز برگزار شد و سینا نصریانی از لارستان با کسب عنوان ششم رقابت های تنیس روی میز انتخابی بزرگسالان استان فارس موفق شد جواز حضور در پیکارهای قهرمانی کشور را بدست آورد.

مربی و سرپرست تیم لارستان در مسابقات پینگ پنگ انتخابی بزرگسالان استان فارس تصریح کرد: در این دوره از مسابقات سینا زارع از شیراز عنوان نخست را به خود اختصاص داد.مسعود درویشی از گراش دوم شد و محمدمهدی آخوندی و حمیدرضا موغلی هر دو از گراش به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند و مهدی رام یارپور دیگر نماینده گراش نیز به عنوان پنجم بسنده کرد.

قربان با اشاره به اینکه نفرات اول تا ششم این دوره از پیکارها در ترکیب تیم فارس به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند، ابراز داشت: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بزرگسالان کشور روزهای شانزدهم تا هیجدهم مردادماه ۹۸ در تهران برگزار می شود.

 سینا نصریانی، ابوالفضل قادری، عرفان درویشی، محمد صائم، سید علی طبیان، مهدی اکبری، مهران پاسیار، محمد موذن و امیرحسین سوخکی اعضای تیم تنیس روی میز لارستان را در این دوره از   مسابقات تشکیل دادند.

    س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین