سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کسب مجوز حضور در مسابقات کشوري توسط کشتي گير لارستاني

رئيس ورزش و جوانان لارستان، گفت: کشتي گير لارستاني موفق شد جواز حضور در پيکارهاي قهرماني بزرگسالان کشور را از آن خود کند. محمدحسن طيبي، در گفت و گوي اختصاصي…

رئيس ورزش و جوانان لارستان، گفت: کشتي گير لارستاني موفق شد جواز حضور در پيکارهاي قهرماني بزرگسالان کشور را از آن خود کند.

محمدحسن طيبي، در گفت و گوي اختصاصي با واحد روابط عمومي اداره ورزش و جوانان لارستان با اعلام اين خبر اظهار داشت: پيکارهاي انتخابي کشتي آزاد بزرگسالان استان فارس به ميزباني شيراز برگزار شد و محمدرضا عسکرپور از لارستان با غلبه بر تمامي رقباي خود بر سکوي قهرماني ايستاد.

وي تصريح کرد: عسکرپور در دور اول اين رقابت ها، محمدرضا مروت از فيروزآباد را در کمتر از دو دقيقه با حساب ۱۱ بر صفر شکست داد و در مبازره دوم نيز علي اصغر زارعي کشتي گير مرودشتي را در تايم اول با نتيجه ۱۰ بر صفر در هم کوبيد.

رئيس ورزش و جوانان لارستان، افزود: اين کشتي گير لارستاني در ديدار سوم پيکارهاي انتخابي بزرگسالان استان فارس موفق شد سعيد رمضانيان از آباده را نيز در تايم اول با حساب ۱۱ بر صفر مغلوب کند.

طيبي، با اشاره به اينکه حامد فلاح از مرودشت در دور چهارم اين مسابقات به دليل آسيب ديدگي مقابل کشتي گير لارستاني حاضر نشد و عسکرپور به ديدار فينال راه پيدا کرد، ادامه داد: محمدرضا عسکرپور در ديدار پنجم و فينال اين پيکارها برابر عليرضا روستايي کشتي گير باسابقه شيرازي قرار گرفت و در حالي که با حساب ۹ بر صفر از حريف خود پيش بود، با حملات پياپي اين کشتي گير را در کمتر از سه دقيقه سه اخطاره کرد و مدال طلاي وزن ۷۰ کيلو را بر گردن آويخت.

وي با بيان اينکه محمدرضا عسکرپور امسال شانس پوشيدن پيراهن تيم ملي کشتي آزاد جوانان ايران را دارد، ابراز داشت: عسکرپور از کشتي گيران مطرح استان فارس است که در پيکارهاي بين المللي و اردوهاي تيم ملي حضور داشته و چندين مدال قهرماني کشور و انتخابي تيم ملي را دارد.

رئيس ورزش و جوانان لارستان، خاطرنشان کرد: داود عسکرپور و محمدحسن معصومي به عنوان مربيان تيم لارستان در اين دوره از مسابقات حضور داشتند و حسين عقيلي فر سرپرست تيم بود.

طيبي بيان داشت: محمدرضا عسکرپور در ترکيب تيم استان فارس به پيکارهاي قهرماني بزرگسالان کشور که روزهاي يازدهم و دوازدهم مهرماه ۹۸ در سالن شهيدين قاسمي شهرستان بيرجند استان خراسان جنوبي برگزار مي شود، اعزام خواهد شد.

 س- ۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین