شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان+تصاویر

آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان نماد ورود از عرصه علم به عرصه عمل برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی…

آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان نماد ورود از عرصه علم به عرصه عمل برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، آیین دانش آموختگی دانشجویان مقطع کارشناسی در رشته های پرستاری، اتاق عمل و بهداشت عمومی ورودی ۹۴ و رشته کارشناسی ناپیوسته هوشبری ورودی ۹۶ دانشکده علوم پزشکی لارستان در روز دوشنبه ۲۴ تیرماه ۹۸ در سالن همایش های مهمانسرای جهانگردی شهرستان لارستان برگزار گردید.

در این برنامه که با حضور دکتر محمد حسین کریمی رئیس دانشکده ، دکتر زهرا کشتکاران معاونت آموزشی، تحقیقات و دانشجویی-فرهنگی، محمدرضا فروتنی معاونت توسعه ی مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان، مریم صدیق رئیس دانشکده پرستاری، فروغ مظلومی مدیریت فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی و دیگر مسئولین و دانشجویان و والدین فارغ التحصیل دانشکده های پرستاری و بهداشت اوز لارستان برگزار شد، ۹۵ نفر از دانشجویان فارغ التحصیل دختر و پسر دانش آموختگی خود را جشن گرفتند.

در ابتدا، دکتر محمد حسین کریمی ضمن قدردانی از تلاش ۴ ساله دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: موفقیت دانشجویان دانشکده علاوه بر تحصیل و کسب مهارت آموزی نتیجه تلاش اساتید مجرب و والدین آنها است.

وی با ابراز امیدواری تصریح کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد موفقیت هر چه بیشتر دانشجویان در مدارج والای علمی کارآمد در جامعه باشیم.

سپس مریم صدیق رئیس دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان در این آیین گفت به جز اهداف آموزشی که جز وظایف اصلی این مجموعه می باشد تربیت اخلاقی نیز مد نظر مسئولین می باشد و همواره مسئولین تلاششان بر هدایت و ارشاد دانشجویان در مسیر والای اخلاقی بوده و می باشد امید است که دانشجویان نیز ضمن افزایش توان علمی خودتلاش نمایند به درجات عالی اخلاقی نیز دست یابند.

دکتر ذوالقدر معاونت آموزشی دانشکده بهداشت اوز نیز ضمن عرض تبریک به دانشجویان از زحمات والدین مسئولین وخود دانشجویان قدر دانی نمود و اظهار امیدواری کرد که کلیه دانشجویان در تمامی مراحل مختلف به درجات والایی دست یابند و از آنها خواست تا قدردان زحمات والدین خود باشند.

پخش کلیپ رشته های پرستاری، اتاق عمل و بهداشت عمومی، پذیرایی، تقدیر از دانشجوی نمونه، اهدا لوح سپاس، ادای سوگندنامه، گرفتن عکس یادگاری به همراه برش کیک فارغ التحصیلی از دیگر برنامه های این آیین بود.

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین