یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تعمیر اساسی و نگهداری پل بزرگ بست فاریاب در محور لار- بندرعباس

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از انجام عملیات راهداری و تعمیر و نگهداری پل بزرگ بست فاریاب در محور لار – بندرعباس خبر داد . به گزارش…

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از انجام عملیات راهداری و تعمیر و نگهداری پل بزرگ بست فاریاب در محور لار – بندرعباس خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان علیرضا راستیار اظهارداشت: عملیات بهسازی و تعمیر پل ها شامل بهسازی بستر و احداث رادیه و برید ، بهسازی فنداسیون ها ، تنظیم بستر ، تعمیرات کوله و دیواره های هدایت آب می باشد که در همین راستا تعمیرات پل بزرگ بست فاریاب در کیلومتر ۱۸ محور لار – بندرعباس با مشخصات سه دهانه ۱۵ متری و مجموع ۴۵ متر با ارتفاع ۸ متر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که عملیات اجرایی آن طی ۴۰ روز به انجام رسید .

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به نگهداری ابنیه فنی در حوزه استحفاظی این اداره کل ، بیان کرد : موضوع تعمیرات و رسیدگی به امور نگهداری پل ها به دلیل اهمیت آن با جدیت در دست انجام است و سلامت پل ها از ضروریات عبور ترافیک ایمن در هر محوری می باشد .

وی در پایان افزود : عملیات تعمیر و بازسازی پیش دال این پل بزرگ نیز در دستور کار اجرایی قرار داشته و در آینده ای نزدیک عملیات آن نیز شروع خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین