شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فعالیت بیش از ۲۵ رشته هنری-آموزشی در تابستان 98 کانون عدالت لارستان

 کانون فرهنگی تربیتی عدالت لارستان در اوقات فراغت تابستان ۹۸ آموزش های متنوعی  ۲۵ رشته مختلف به هنرجویان ارائه خواهد داد. قنادی مسئول این کانون در مصاحبه با میلاد لارستان…

 کانون فرهنگی تربیتی عدالت لارستان در اوقات فراغت تابستان ۹۸ آموزش های متنوعی  ۲۵ رشته مختلف به هنرجویان ارائه خواهد داد. قنادی مسئول این کانون در مصاحبه با میلاد لارستان اظهار داشت:‌ این کانون به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و هنرجویان در مقاطع  نونهال،پیش دبستان،دبستان،متوسطه اول دوم و نیز اولیا و بزرگسالان از تیر ماه ۹۸ شروع به برگزاری کارگاه ها و انجمن های مختلفی نموده که با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

وی افزود: کارگاه های هنری شامل  سفال،عروسک بافی،دست سازه هایی با برگ نخل،مجسمه سازی با خمیر گل چینی،شمه سازی و دکوراتیو روی شمع،تراریوم،تابلو فرش،نقاشی گودکان،طراحی، مداد رنگ،رنگ روغن،عکاسی با موبایل و دوربین های پیشرفته،خوشنویسی. تحریری و نستعلیق، فن بیان و گویندگی،شاهنامه خوانی،شطرنج، بسکتبال،ژیمناستیک و نیز کلاس های آموزشی شامل زبان انگلیسی (تحصیلی و پیشرفته) ، ریاضی در مقطع ابتدایی و متوسطه اول از جمله کارگاه ها و دوره های آموزشی در تابستان ۹۸ کانون عدالت لارستان خواهد بود. قنادی اظهار داشت:‌ در پایان دوره گواهی حضور  نیز به شرکت کنندگاه اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است به دلیل بالا بودن راندمان کار کانون عدالت لارستان و کسب رتبه های مختلف استانی طی سالهای اخیر به درخواست صدا و سیمای فارس،‌طی روزهای اخیر گروه خبری لارستان با حضور در این کانون به تهیه گزارش از فعالیت های صورت گرفته و جاری آن پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین