پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نشست مسئولان کانون های فرهنگی تربیتی جنوب فارس در لارستان

جلسات قطبی مدیران و کارشناسان کانون های فرهنگی تربیتی جنوب استان فارس از ادارات شهرستان ها و مناطق لارستان،لامرد،مهر،خنج،گراش،قیر و کارزین،جویم ،اوز،بیرم،اشکنان،گله دار،علامرودشت به میزبانی کانون عدالت آموزش و پرورش…

جلسات قطبی مدیران و کارشناسان کانون های فرهنگی تربیتی جنوب استان فارس از ادارات شهرستان ها و مناطق لارستان،لامرد،مهر،خنج،گراش،قیر و کارزین،جویم ،اوز،بیرم،اشکنان،گله دار،علامرودشت به میزبانی کانون عدالت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش لارستان، در این همایش که آقایان جعفری کارشناس مسئول کانون ها و اردوها، مردانه کارشناس اردوهای اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و خانم الماسی مدیر کانون سمیه و دبیر قطب ۵ کشور نیز حضور داشتند،  اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان در سخنانی اظهار داشت: در کنار مدارس،کانون ها نقش موثری در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان دارند.

وی ضمن تقدیر از دو کانون دانش آموزی لارستان که در سالهای قبل رتبه های برتر استان را کسب کرده‌اند و با اشاره به مکان نامناسب این کانون ها،اظهار امیدواری کرد با کمک خیرین بتوانیم مکانی مناسب جهت این نهاد مهم فرهنگی بسازیم.

در ادامه و در دو نوبت صبح و عصر کارگاه آموزشی و توجیهی توسط هرمز جعفری کارشناس مسئول کانون ها و اردوهای اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار و به تفصیل آخرین آیین نامه ها و برنامه های حوزه کانون دانش آموزی تشریح شد.

 در این جلسه همچنین حکم انتصاب خانم قنادی مدیر کانون دانش آموزی عدالت لار به عنوان دبیر قطب سه که شهرستان ها و مناطق جنوب فارس را تحت پوشش قرار می‌دهد از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به وی اعطا شد.

بازدید از فعالیت ها و نمایشگاه های کانون عدالت از دیگر برنامه های مدیران و کارشناسان کانون های دانش آموزی قطب سه فارس بود و در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مسائل مرتبط با کانون دانش آموزی برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین