جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

كشف 17 دستگاه موتور و پنل كولر قاچاق در گراش

فرمانده انتظامي شهرستان گراش، از كشف ۱۷ دستگاه موتور و پنل كولر گازي و يك عدد ماكروويو خارجي قاچاق به ارزش ۸۶۰ ميليون ريال خبر داد. به گزارش میلادلارستان، سرهنگ…

فرمانده انتظامي شهرستان گراش، از كشف ۱۷ دستگاه موتور و پنل كولر گازي و يك عدد ماكروويو خارجي قاچاق به ارزش ۸۶۰ ميليون ريال خبر داد.

به گزارش میلادلارستان، سرهنگ محمد جواد اسلامي مهر، در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: در راستاي تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و سلب تحرك از قاچاقچيان، ماموران پليس آگاهي موفق شدند حين كنترل خودروهاي عبوري به ۲ سواري وانت پرايد مشكوك و آن ها را متوقف كنند.

اين مقام انتظامي، با بيان اينكه ماموران در بازرسي از اين خودروها، ۱۷دستگاه موتور و پنل كولر و يك عدد ماكرو ويو خارجي قاچاق كشف و ضبط كردند، تصريح كرد: ارزش ريالي اموال مكشوفه برابر نظر كارشناسان،۸۶۰ ميليون ريال برآرد شده است،

سرهنگ اسلامي مهر، خاطر نشان كرد: جلوگيري از رسيدن قاچاقچيان به اهداف شوم، آرامش و آسايش شهروندان و برخورد با قاچاقچيان و متخلفان، افتخاري بس عظيم براي پليس است و نيروي انتظامي در تحقق اين هدف از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهدكرد.

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین