شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

دستگيري سارق و كشف يك كيلو طلاي مسروقه در خنج

فرمانده انتظامی خنج، گفت: مردي كه با ورود به منزل يكي از شهروندان اقدام به سرقت يك كيلو طلا و جواهرات كرده بود با تلاش ماموران دستگير شد. به گزارش…

فرمانده انتظامی خنج، گفت: مردي كه با ورود به منزل يكي از شهروندان اقدام به سرقت يك كيلو طلا و جواهرات كرده بود با تلاش ماموران دستگير شد.

به گزارش میلادلارستان، سرهنگ كرامت اله كريمي، در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: در پي وقوع يك فقره سرقت طلاجات از يك منزل مسكوني و ايجاد رعب و وحشت در مردم، دستگيري سارق يا سارقان احتمالي به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت و ماموران پليس آگاهي در تحقيقات اوليه به سرنخ هايي در اين پرونده دست يافتند و پس از تحقيقات فني، سارق حرفه اي را شناسايي و دستگير كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهم تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد، تصريح كرد: در بازرسي از مخفيگاه اين سارق حرفه اي، ميزان يك كيلو طلاي مسروقه كشف شد.

فرمانده انتظامی خنج، خاطر نشان كرد: پليس اين شهرستان به مجرمان اجازه نخواهد داد تا امنيت و آرامش مردم را به خطر بيندازند و با آنان برخورد قاطع و قانوني مي شود.

عکس: آرشیو

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین