شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری از دو زمین چمن بیرم با اعتبار 40 میلیارد ریال تا پایان سال

رئیس ورزش و جوانان لارستان از راه اندازی دو زمین چمن در روستای بالاده و و نیز خود بخش بیرم تا پایان سال ۹۸ خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

رئیس ورزش و جوانان لارستان از راه اندازی دو زمین چمن در روستای بالاده و و نیز خود بخش بیرم تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محمدحسن طیبی در نشست با بخشدار، مسئولان شورای شهر و ورزش بیرم لارستان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات این بخش در محل بخشداری برگزار شد، تصریح کرد: تعداد ۸ چمن مصنوعی در بخش های لارستان با پیگیری های نماینده و قول مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان فارس احداث می شود به همین منظور پروژه ملی چمن مصنوعی روستای بالاده بخش بیرم تا پایان مهر ۹۸ با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و چمن مصنوعی مجموعه ورزشی این بخش نیز با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه از اختصاص تجهیزات ورزشی به هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه ای بخش بیرم خبر داد و افزود: به هیأت های ورزشی فعال بیرم که در سطح استان و کشور حائز مقام می شوند نیز تجهیزات و امکانات ورزشی تخصیص پیدا می کند.

طیبی بر تعامل مسئولان بخش بیرم با اداره ورزش و جوانان لارستان، افزایش ورزشکاران سازمان یافته، ترویج ورزش بانوان، ارسال گزارش های خبری و هماهنگی هرچه بیشتر دهیار روستاها با نمایندگی ورزش و جوانان بخش بیرم تاکید کرد و اظهار داشت: نگاه ما تنها به مرکز شهرستان نیست و به بخش های تابعه لارستان نیز توجه ویژه داریم و فعالیت های آنها رصد می شود و همواره پیگیر مسائل و مشکلات بخش ها هستیم.

گفتنی است محمدحسن طیبی به اتفاق بخشدار، مسوول نمایندگی ورزش و جوانان بیرم و رسول اعتقادی مسوول امور بخش های اداره ورزش و جوانان لارستان از مراحل ساخت چمن مصنوعی روستای بالاده و مجموعه ورزشی بیرم بازدید کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین