پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بازدید 6 ساعته مدیران کشوری و استانی از جاده بندرعباس-لار-جهرم

معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان، تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی هر چه سریعتر محور جهرم-لارستان-بندرعباس را دوبانده کند، تا شاهد این همه تصادفات نباشیم. به گزارش میلادلارستان به نقل…

معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان، تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی هر چه سریعتر محور جهرم-لارستان-بندرعباس را دوبانده کند، تا شاهد این همه تصادفات نباشیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محمدرضا کدخدازاده معاون شرکت زیرساخت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمد نیکو فرجام معاون حمل و نقل سازمان برنامه و بودجه کشور، جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان ‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، ساسان تاجگردون رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس، باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، کشتکاران از استانداری فارس، محمدی و سقندلی مدیر کل منطقه جنوب و مسئول پروژه‌های انتقالی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سعید بنی بیات رئیس گروه حمل و نقل جاده ای سازمان برنامه و بودجه کشور، احسان طاهری معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ، عبدالرحیم مقیمی رییس شورای شهرستان، جمعی از کارشناسان استانداری، فرمانداری و اداره کل راه و شهرسازی لارستان، به صورت میدانی از محور جهرم- لارستان- بندرعباس بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید ۶ ساعته، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اولویت کاری خود، نماینده مردم، مدیر کل راه و شهرسازی، شورای شهرستان، دیگر مسئولین و دغدغه مردم را راه، بخصوص دو بانده کردن محور جهرم- لارستان -بندرعباس دانست و گفت: با توجه به اینکه این محور یکی از پر ترددترین و پر حادثه ترین محورهای کشورمی باشد، وزارت راه و شهرسازی می بایست به این مهم اهمیت دو چندان بدهد تا شاهد روان سازی در این جاده اصلی باشیم و از تصادفات کاسته شود.

حسنی، با بیان اینکه ترافیک در محور جهرم- لارستان -بندرعباس پرترافیک و حادثه خیز است؛ اظهار داشت: حجم زیاد ترافیک وسایل نقلیه سبک و سنگین در این محور صبر و حوصله را از همگان گرفته است که باید، توجه بیشتری به این محور بشود و به این پروژه سرعت بخشید.

در ادامه، مسئولین بصورت تخصصی در خصوص اجرای دو بانده کردن  ۵۵ کیلومتر باقی مانده محور جهرم-لارستان به بحث و تبادل نظر پرداختند وتصمیماتی اتخاذ شد.

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “بازدید 6 ساعته مدیران کشوری و استانی از جاده بندرعباس-لار-جهرم”

  1. علي گفت:

    خب دستاورد چه بوده ؟ ۳۱کيلومتر از ۵۵کيلومتر که دو هفته پيش در حضور وزير مجوز دادن ،مابقي مسير لار جهرم و لار بندر کي تو مناقصه ميره ؟…اقايان مطالبه گر هنوز ۱۴۰کيلومتر ديگه مونده که دو بانده بشه

  2. جلال گفت:

    غير از تاجگردون که رييس سازمان برنامه بودجه فارس بودن و البته اين مسير طرح ملي هستش و کاري هم به فارس نداره ،بقيه در حد هيات پايين دست اومدن ،مثلا بجاي دکترعدل معاون دکتر نوبخت ،شخص پايين دست اومده و يا بجاي رضايي معاون استاندار،باز فردي پايين دست و کارشناسان استانداري اومدن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین