جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

میزبانی لارستان از اردوی تیم های منتخب کبدی بانوان استان فارس

لارستان، میزبان اردوی تیم های منتخب کبدی بانوان استان فارس و بازیکن تیم کبدی بانوان جمهوری اسلامی ایران بود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کبدی…

لارستان، میزبان اردوی تیم های منتخب کبدی بانوان استان فارس و بازیکن تیم کبدی بانوان جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کبدی لارستان، بازیکنان و مربیان تیمهای منتخب کبدی بانوان استان فارس با حضور خانم سعیده جعفری بازیکن تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران (دارنده مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی) در قالب اردوی آماده سازی برای مسابقات کبدی قهرمانی کشور، مهمان لارستان بودند.

در حین این اردو که در مورخه ۹ الی ۱۱ مرداد ماه ۹۸ برگزار و بازیکنان زیر نظر خانم جعفری بازیکن تیم ملی کبدی بانوان ایران به تمرین پرداختند.

همچنین در قالب اردو یک کارگاه آسیب شناسی ورزش کبدی با تدریس خانم دکتر طاهری برگزار شد که مورد استقبال اعضاء تیم قرار گرفت.

در طول این برنامه، یک ضیافت شام ویژه اعضاء تیم و با حضور خانم جهاندیده عضو شورای اسلامی شهر لار و مسول کمیسیون بانوان لارستان، خانم باقریه مسول امور بانوان فرمانداری لارستان و نمایندگان اداره ورزش و جوانان لارستان در بخش بانوان به انجام رسید که در حاشیه این مراسم از مربیان تیمهای استان فارس توسط هیئت کبدی لارستان با تقدیم هدیه تقدیر به عمل آمد.

محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان طی بازدید از تمرینات تیمها، این برنامه را گامی بلند در مسیر دستیابی به اهداف کلان ورزشی لارستان قلمداد کرد.

عبدالرضا اسلام زاده رئیس هیئت کبدی لارستان، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های اداره ورزش و جوانان، از تلاش های مدبرانه سرکار خانم نکیسا نایب رئیس هیئت کبدی لارستان را از عوامل اصلی و تاثیر گذار در اجرای این اردو که نقش بسزایی در پیشرفت کبدی بانوان لارستان دارد، اعلام کرد.

لازم به ذکر است نوريه فضلی، فاطمه دل آویز، فاطمه السادات سیدمومن، محدثه حق پرست، فاطمه مرادیان از بازیکنان لارستان در تیمهای منتخب کبدی بانوان استان فارس جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند که برگ زرینی برای هیئت کبدی و ورزش لارستان محسوب می‌شود.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین