پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

ششمین «خانه امید بازنشستگان» استان فارس در لارستان احداث می شود

نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در حال حاضر در استان فارس در شهرستان های شیراز، جهرم و نورآباد خانه امید در حال خدمت گذاری است…

نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در حال حاضر در استان فارس در شهرستان های شیراز، جهرم و نورآباد خانه امید در حال خدمت گذاری است و علاوه بر انها در شهرستان های فسا و کازرون نیز خانه امید در حال ساخت است، ادامه داد: با شناختی که از شهرستان لارستان نیز دارم امیدوار هستم که بزودی این محل در لارستان ساخت و تجهیز شود.

به گزارش میلاد لارستان با حضور دکتر محمدمهدی انتشاری نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، شهردار لار و جمعی از مسئولین کلنگ احداث خانه امید بازنشستگان شهرستان لارستان به زمین زده شد.

در ابتدای این مراسم که در محل تالار وحدت برگزار شد، فرماندار ویژه لارستان ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و حاضرین در جلسه بازنشستگان را گنجینه ای برای شهرستان معرفی کرد که آنها هویت و جوانی خود را با از خودگذشتگی در جهت شکوفایی جوانان صرف کرده اند.

در ادامه دکتر جمشید جعفرپور نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان گزارشی مختصر در خصوص اقدامات صورت گرفته در جهت اخذ زمین خانه امید بازنشستگان لارستان گفت: از سال ۹۳ در واقع پیگیری این موضوع آغاز شده بود و از سال ۹۵ این اتفاق جدی تر ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه با همکاری مسئولین بالاخره کلنگ حداث این مکان در سال ۹۸ به زمین زده می شود. افزود: بسیاری از کارهای شهرستان را همین بازنشستگان انجام می دهند که این اتفاقات حاصل ۳۰سال تجربه ای است که این افراد در طول سالیان کسب کرده اند.

جعفرپور تصریح کرد: این تجارب در کنار شور و توان جوانان می تواند موجب موفقیت ها و پیشرفت شهرستان شود و باید از این موقعیت ها کمال استفاده را برد.

سخنران پایانی برنامه نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری بود. انتشاری با اشاره به اینکه در دهه۶۰ و با دستور وزیر کار آن زمان جهت رفع مشکلات لارستانیهای مقیم امارات یک بار به لار سفر کرده ام، گفت: در آن زمان با حضور در بیت آیت الله آیت اللهی(ره) ضمن بررسی این موضوع ایشان با نوشتن یک دستخط بودجه ای را از خیرین تامین نمودند تا مرکز فنی و حرفه ای در لارستان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه خانه امید در سطح کشور کانونی گرم جهت گردهم آمدن بازنشستگان است زیرا در گذشته دیده می شد که این افراد در پارک ها گرد هم جمع می آمدند که این موضوع در شان این افراد نبود، افزود: با احداث این مراکز در شهرستانها بازنشستگان می توانند علاوه بر صحبت های دورهمی از امکانات ورزشی این مراکز نیز استفاده نمایند.

نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در حال حاضر در استان فارس در شهرستان های شیراز، جهرم و نورآباد خانه امید در حال خدمت گذاری است و علاوه بر انها در شهرستان های فسا و کازرون نیز خانه امید در حال ساخت است، ادامه داد: با شناختی که از شهرستان لارستان نیز دارم امیدوار هستم که بزودی این محل در لارستان ساخت و تجهیز شود.

وی با اذعان به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری ماهانه ۴۳ هزارمیلیاردتومان بابت حقوق پرداخت می کند که فقط ۱۵درصد آن از محل کسور حقوق خود بازنشتگان است و مابقی توسط دولت تامین می شود، تصریح کرد: در کنار این ۷۰۰ میلیارد تومان نیز بابت بیمه تکمیلی بازنشستگان پرداخت می شود که این موضوع در جهت رفاه این افراد است.

انتشاری ابراز امیدواری کرد: باپیگیری های صورت گرفته در مجلس نیز بودجه های درخواستی مصوب گردد تا رفاهی بیش از پیش برای بازنشستگان تامین شود.

به گزارش میلاد لارستان، خانه امید لارستان با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل صندوق بازنشستگی کشوری با زیربنای ۶۰۰ مترمربع با امکانات رفاهی و ورزشی در محل روبروی پارک شهرلار ساخته خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین