پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اتمام ساخت درمانگاه لطیفی نیازمند تخصیص اعتبار است

مسئولان شهرستان لارستان از درمانگاه نیمه‌‌کاره شهید آگاه لطیفی بازدید و بر ضرورت تخصیص اعتبار برای تکمیل این درمانگاه تأکید کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

مسئولان شهرستان لارستان از درمانگاه نیمه‌‌کاره شهید آگاه لطیفی بازدید و بر ضرورت تخصیص اعتبار برای تکمیل این درمانگاه تأکید کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، بخشدار مرکزی لارستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی، هیأت‌امنا درمانگاه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان از درمانگاه نیمه‌‌‌تمام شهید آگاه لطیفی بازدید کردند.

شهردار لطیفی در این بازدید اظهار داشت: با اینکه احداث درمانگاه شهید آگاه شهر لطیفی از حدود ۶ سال گذشته آغاز شده اما روند احداث آن با کندی روبروست و تکمیل آن نیازمند تخصیص اعتبار است.

مهدی حیدری در مورد آخرین وضعیت این درمانگاه بیان کرد: تا کنون مبلغ یک میلیارد تومان توسط خیرین و حدود ۶۶۰ میلیون تومان از سوی علوم پزشکده لارستان برای ساخت این درمانگاه هزینه شده است که برای تکمیل آن به ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در صورت تأمین اعتبارات لازم، ساخت درمانگاه در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: در صورت افتتاح بخش‌های مختلف درمانگاه در بخش‌های دندانپزشکی، آزمایشگاه، شنوایی و بینایی‌سنجی، واکسیناسیون و… به‌صورت شبانه‌روزی خدمات پزشکی برای شهر لطیفی و روستاهای همجوار به‌طور کامل پوشش خواهد داد.

به اذعان اظهارات مسئولان محلی این مرکز درمانی در سال ۹۲ آغاز به‌کار کرده اما روند کند عملیات عمرانی و کمبود اعتبار موجب شده تا در گذر زمان و افزایش قیمت مصالح و نهاده‌ها، عملیات اجرایی احداث ساختمان درمانگاه کندتر شود و اکنون‌که این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، زمان بهره‌برداری از آن بلاتکلیف باقی مانده و لازم است با تخصیص و تزریق اعتبار، ذینفعان این پروژه سلامت‌محور زودتر به آن دست پیدا کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین