جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای پروژههای راهسازی خیرساز در روستای “قلات” اوز

سرپرست جدید اداره راه وشهرسازی اوز از اجرای چند پروزه راهداری و راهسازی توسط خیرین در روستای قلات از توابع بخش اوز لارستان خبر داد: به گزارش میلاد لارستان به…

سرپرست جدید اداره راه وشهرسازی اوز از اجرای چند پروزه راهداری و راهسازی توسط خیرین در روستای قلات از توابع بخش اوز لارستان خبر داد:

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، حمید رضا فرازنده در خصوص پروژه خیر ساز ورودی روستای قلات اظهار داشت : این پروژه با همت اقای سید عبدالله حسینی از خیرین منطقه به طول ٤٥٠٠ متر در حال اجراست و با اتمام این پروژه دسترسی مردم  این روستا به جاده اصلی حدود ۵ کیلومتر کاهش خواهد یافت و ۲ دستگاه ابنیه فنی نیز در این محور ساخته شده است  .

رییس اداره راه وشهرسازی اوز در ادامه با بیان اینکه شانه سازی حدفاصل روستای قلات به اسلام آباد در حال انجام است ، افزود :  شانه سازی حدود ٢٥٠٠ متر از این مسیر نیز توسط خیرین صورت گرفته است و هم اکنون عملیات خاکریزی آن نیز در مراحل تکمیل شدن می باشد .

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اجرای پروژههای راهسازی خیرساز در روستای “قلات” اوز”

  1. افربن. بر. خیران گفت:

    حتی. کار. جاده. سازی. هم. مردم. وخیران. ونیکوکاران. انجام. میدهند. با. سپاس. از. جنا ب. سید عبدالله. حسینی خیر. بزرگوار. از بخش. اوز

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین