چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

درخواست/بانکها در پروژه های لارستان سرمایه گذاری کنند

شهرستان لارستان بیش از ۱۰۰ شعبه بانکی با عناوین مختلف تأسیس شده که بیشترین سپرده گذاری در استان فارس متعلق به مردم لار و لارستان است. به گزارش میلاد لارستان…

شهرستان لارستان بیش از ۱۰۰ شعبه بانکی با عناوین مختلف تأسیس شده که بیشترین سپرده گذاری در استان فارس متعلق به مردم لار و لارستان است.

به گزارش میلاد لارستان عبدالرضا علیزاده از فعالان اجتماعی لارستان با ارسال مقاله ای در خصوص سرمایه گذاری بانک ها در پروژه های مختلف با استناد به سخنان معاون عمرانی استانداری فارس پیشنهاد واگذاری پروژه های نیمه تمام و در حال اجرای لارستان به بانک ها را مطرح کرده که تعداد آنها در سطح لارستان به لحاظ کمی و سرمایه قابل توجه است. در ذیل می توانید مطلب ارسالی را بخوانید:

جناب آقای دکتر رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس چندی پیش در شورای فنی استان خواستار مشارکت بانکها در اتمام پروژه های عمرانی شد. وی اعتماد مردم به سیستم مالی کشور و بانکها را برگ برنده و بهره مندی اعتماد کنندگان در مشارکت در پروژه های عمرانی دولتی برشمرد و ورود بانکهای عامل کشور در پروژه آزادراه شیراز- اصفهان که بزرگترین پروژه عمرانی کشور است اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی را موجب تکمیل پروژه آزادراه تا سال آینده دانست و اظهار امیدواری نمود با همکاری خوب بین دولت، پیمانکاران و بانکها بتوان قطار سازندگی فارس را با سرعت بیشتر به پیش برد.

اظهارات جناب آقای دکتر رضایی در جهت  اتمام پروژه های نیمه تمام با همکاری و تعامل بانکها کاری بسیار به جا و شایسته و کارساز تلقی می گردد.

لازم به ذکر است که در شهرستان لارستان بیش از یکصد شعبه بانکی با عناوین مختلف تأسیس و دائر و بیشترین سپرده گذاری در این بانکها متعلق به مردم لار و لارستان می باشد. لذا با توجه به وجود ده ها طرح نیمه تمام در شهرستان و عدم وجود منابع مالی دولتی لازم است مسئولین شهرستان بخصوص فرماندار ویژه لارستان و همچنین نماینده محترم لارستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات شهرستان با رایزنی با بانکها و با در دست داشتن این برگ برنده از مدیران عامل بانکها درخواست مساعدت نمایند.

چه عیبی دارد که پروژه نیمه تمام آزادراه لار به جهرم – لار به بندرعباس – لار به بستک و همچنین احداث خط ریلی لار به زاهد محمود توسط بانکها انجام شود و این حق مسلم مردم این شهرستان می باشد که با این سرمایه گذاری های عظیم حداقل بانکها در اتمام پروژه های مربوط به شهرستان لارستان استقبال نمایند.

به خوبی می دانیم اگر با این اعتبارات قطره ای دولتی منتظر اتمام پروژه های در دست اجرا باشیم حداقل سالیان دراز به طول می انجامد تا بهره برداری گردد.

لذا لازم است مسئولین محترم شهرستان طبق اظهارات جناب آقای دکتر رضایی در جهت جذب اعتبار و سرمایه گذاری از طریق بانکها و ارائه تسهیلات به پیمانکاران پیگیری و اقدام عاجل مبذول فرمایند.

 

نگارنده: عبدالرضا علی زاده

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین